Moeders voor Moeders

Hoi Hoi,
Heb net bezoek gehad van moeders voor moeders die heel goed werk doen. Ik begin volgende week, mijn HCG hormoon was erg geconcentreerd aanwezig...
Zijn er nog meer die hier aan mee doen??
Ben erg benieuwd..

Liefs Sas
 
hoi sas,
gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben nu 18 weken en 5 dagen zwanger en heb ook mee gedaan met moeders voor moeders ik vond het ind een heel goed doel en het is een kleine moeite succes ermee.

liefs linda 18 weken 5 dagen
 
Hallo

Ik ben er net mee klaar, ben nu bijna 17 weken. Ik vond het ook een goed doel. Op het eind ben je wel blij dat het erop zit, maar ik zou zo weer meedoen hoor.

groetjes, jane
 
Ik ben nu 27 weken... en ik heb er ook aan meegedaan 10 weken lang in het begin van mn zwangerschap... heel goed doel omdat ik zelf dus ook ben behandeld met de injektievloeistof pregnyl wat dus door hun uit je urine gehaald word....overigens ben ik uiteindelijk spontaan zwanger geworden maar nog steeds een heel goed doel
 
Hallo
Ik ben net afgelopen dinsdag begonnen met moeders voor moeders. Inderdaad ook omdat ik het voor een goed doel vind! Ik ben zo dankbaar dat ik uberhaupt zwanger ben geworden en hoop nu maar dat het ook goed blijft gaan allemaal. Best spannend zo voor de eerste keer. Wat betreft de technische kant: ik vind het nog wel heel onhandig om in die maatbeker te moeten plassen hoor! Dacht dat het een makkie was in zo'n groot ding, maar plas toch liever nog een keer in een klein potje! Schiet echter niet op natuurlijk als je veel HCG bij elkaar wil sparen. Misschien is het gewoon wennen....Ik vind toch dat ik het ongemak er maar even bij moet nemen. Ben in mijn 6e week en het gaat heel goed zo zonder misselijkheid! Alleen moe en gevoelige borsten. Jij? Ik ben benieuwd of ik op deze site wat meer met mensen kan contacten die ook (voor het eerst) in december zijn uitgerekend en graag van anderen horen hoe het bevalt (leuke woordspeling toch?)!
Groetjes, Maaike
 
Hoi, nog 6 dagen dan hoef ik niet meer in dat maatbekertje te pi..en, hoera. Doe het wel graag, hoor, maar ben ook erg blij als ik weer normaal naar de wc kan!!
Een tip voor degene die hieraan nog moeten/willen beginnen. Ik heb destijds hier een oproepje geplaatst om me te LATEN opgeven, want degene die dat dan voor je doet, lrijgt ook een leuk cadeautje. Tja, en wie dan het eerst reageerd, ddoor diegene laat je je aanmelden.
Groetjes, Melanie
 
Misschien een tipje voor het gebruik van die beker:

Ik stak hem tussen mijn benen door naar achteren en ging vervolgens gewoon op het toilet zitten (met die beker tussen mijn benen). Ernaast piessen is dan bijna uitgesloten en je hoeft niet in een vreemde houding te staan.

Het is even wennnen, maar ach je bent er zo aan gewend.

groetjes, Jane
 
ik ka me nu wel een beetje schuldig voelen...ik heb het niet gedaan want ik werk op ene hele groot kantoior met overwegend mannen en slapa soms thuis, soms bij mijn vriend. Leek me erg onhandig...
Klopt dat? (wellicht voor een volgende keer)
 
Terug
Bovenaan