moeders voor moeders

Ik ben niet echt objectief, een vriendin van mijn moeder laat zich inspuiten met HCG waar ze VEEL geld voor moet betalen. Dit HCG is grote handel op het ogenblik en komt van MvM. Dit is de enige instantie die HCG inzamelt, en het is dus de HCG die jij gratis bij hen inlevert.

MvM zegt er niets meer te maken te hebben maar al vanaf het begin van dit oneigenlijk gebruik krijgen ze er een vergoeding voor en knijpen ze een oogje toe. Ik heb voor andere moeders geplast, maar weet dus niet zeker of mijn hormonen ook op de goede plek terecht zijn gekomen.

Mvm vertelt trouwens pas de waarheid als je ernaar vraagt en zal dan zeggen dat het om kleine hoeveelheden gaat. Dit is niet waar, er is en grote markt voor en er wordt op het ogenblik veel aan verdient.

Moeders voor moeders? Moeders voor Caroline Tensen, Vanessa en Rene Froger zul je bedoelen. Toen ik van de hormonenhandel hoorde ben ik gestopt. Ik laat me niet voorliegen.

Ik geloof wel dat er waarheid in bovenstaande verhalen zit. Maar het feit blijft dat een heel groot deel van je urine wel bij degenen terechtkomen die het echt nodig hebben: vrouwen die moeder willen worden.

Ik zeg maar zo, al heeft maar 1 vrouw profijt gehad van al die plas (is toch een afvalproduct, is gratis dus of je het nou doorspoelt of opvangt) die ik verzameld heb, dan is het dat voor mij waard.

Je zal zelf maar in de positie komen waarbij je afhankelijk bent van zwangere vrouwen om hun plas af te staan en dat er dan niemand meer plast vanwege die paar mensen die er mee proberen af te vallen, daar moet je toch niet aan denken..........

groetjes, Jane

In de urine van zwangere vrouwen zit een stof die gebruikt wordt om eicellen te stimuleren bij vrouwen die via IVF of ICSI zwanger hopen te worden omdat de normale manier niet lukt.
Hoewel ik het een zeer kwalijke zaak vind te horen dat er kennelijk ook grof geld mee verdiend wordt, ben ik niettemin heel blij *dat* het gedaan wordt; wij hebben het hard nodig gehad en kan nu, na 4 jaar, hopelijk over een paar weken onze dochter begroeten.

Iedereen die hier aan meedoet: bedankt!

MvM levert de urine aan een farmaceutisch bedrijf dat er medicijnen van maakt.
Dat medicijn kan worden gebruikt om vrouwen te helpen zwanger te worden, maar helaas is er ook oneigenlijk gebruik in de cosmetische industrie. Belanchelijk eigenlijk dat er artsen zijn die het daarvoor voorschrijven, en bovendien werkt het ook nog eens niet, maar dat terzijde.

Zo'n farmaceutisch bedrijf verdient natuurlijk geld aan dat medicijn (zij hebben het tenslotte ook ontwikkeld en het fabricageproces moet ook betaald worden), en dus indirect aan jouw plas. Maar ik denk niet dat de farmacie er invloed op heeft wie dat middel van hun wel of niet koopt: als een arts maar een recept uitschrijft zal een apotheek het leveren.

Ik denk dus dat het te kort door de bocht is om te stellen dat moeders voor moeders meewerkt aan het oneigenlijk gebruik van deze hormoonpreparaten. Ik geloof ook niet dat zij er een vergoeding voor krijgen, ze krijgen op z'n hoogst een vergoeding van de farmacie voor hun werk maar dat lijkt me ook niet meer dan gepast.

Persoonlijk vond ik het een hele kleine moeite om urine te verzamelen, zeker als je weet dat de urine van 2 vrouwen genoeg is om 1 vrouw te helpen zwanger te worden.
Ik heb zelf ook moeite gehad met zwanger worden en weet dus een beetje hoe frustrerend het kan zijn, en het zou jammer zijn als dit vrouwen onthouden wordt omdat toevallig Caroline Tensen zo gek is om het medicijn voor iets anders te gebruiken.

Ik kan dus iedereen aanbevelen mee te doen!

Terug
Bovenaan