Moeders voor moeders

Ja ik heb er aan meegedaan toen ik zwanger was van onze jacques. Ik vond dat ik dat verplicht was aan alle mensen die niet gemakkelijk zwanger worden. het is redelijk eenvoudig, je plast in een litermaat en je mikt dat in een groene bus. Ik noemde het altijd camping plassen. ik vond de stof die in die groene bussen zat wel stinken, vooral snachts. Toch als ik nu weer zwanger mocht zijn doe ik het weer.
groetjes J
 
hoi! Ik heb ook meegedaan. Het kost echt amper moeite en je krijgter ook nog iets leuks voor terug! Wel is het zo dat ongeveer 1% naar doelen gaan die MvM niet steunt, de zogenaamde verjongingsinjecties voor rijke mevrouwen, maar ik vond dat de rest van het hormoon voor zo'n goede reden verzameld wordt dat ik er wel aan mee moest doen. Ze zijn ook heel soepel, als je een keer niets kan sparen is het geen enkel probleem. Dus ik zou me eerder afvragen waarom niet dan waarom wel!
Groetjes, Stephanie (34 weken)
 
nou bij mij is net iemand van MvM langs geweest om alles uit te leggen. Volgens mij gaat het allemaal wel makkelijk, je hoeft alleen thuis urine op te vangen en 1 x per week komt er iemand je kratje met volle flessen ophalen. Ik was direct zwanger dus dan vindt ik het wel een mooi idee om iemand te helpen die al lang bezig is.
 
Ik heb ook meegadaan. Er zijn ten sloot zo veel vrouwen die baat hebben bij het hcg hormoon wat in jouw urine zit. Het koste eigenlijk geen extra moeite. Voor mij was het zelfs wel prettig. Ik moest heel vaak snachts naar de wc maar ivm. de verbouwing van de badkamer hadden we op dat moment geen wc boven. Op de plaats van de wc stond dan mijn litermaatje en hoevde ik niet elke keer naar beneden hihihi. Mijn advies is DOEN maar je moet er natuurlijk wel zelf achter staan.

Liefs, Ank
 
Hoi

Ook ik plas mee voor MvM. Het is zoals alle dames hierboven al zeggen een kleine moeite. Het is alleen wel jammer als er geen brengpunt is of ze niet komen ophalen. Anders, zeker meedoen!!
 
Terug
Bovenaan