moeders voor moeders

hallo allemaal

wilde even alsnog reageren op een berichtje van een aantal pagina's terug over moeders voor moeders.
het klopt inderdaad dat er sommige mensen zijn die het gebruiken voor het afvallen maar dit wordt door de mensen van moeders voor moeders ook eerlijk tegen je gezegd met daarbij de uitleg dat zij daar vel op tegen zijn maar er helaas niets tegen kunnen doen omdat er huisartsen zijn die zich niet aan de regels houden.

ik ben zelf erg voor moeders voor moeder ook omdat ik een vriendin en een zus heb die heel erg moeilijk zwanger worden.
ik ben nu 35 weken zwanger van de eerste en heb dan ook meegedaan aan moeders voor moeders ik vind het een kleine moeite en wil het iedereen aanraden.

zij gaan daar ook erg zorgvuldig met je om want ik heb een keer eerder mee willen doen en toen was de vrouw van moeders voor moeders bij mij thuis en toen bleek ik net een miskraam gehad te hebben.
ik kreeg toen een cadeaubon thuis gestuurd voor een bloemetje dit vond ik echt super netjes.

sorry voor dit lange verhaal maar ik hoop dat het mensen stimuleert hieraan mee te werken.

liefs tijger
 
Hi Tijger,

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft moeders voor moeders. Ik ben nu 11 weken zwanger en doe ook mee met moeders voor moeders, ze zeiden van te voren dat het heel erg stonk maar als je de bus bij je vandaan houdt en niet inademt dan valt het reuze mee, ik ben juist blij dat ik iemand kan helpen met deze aktie. Als ik het probleem zou hebben om zwanger te worden dan was ik de mensen ook dankbaar geweest die hier aan meedoen. Ik heb trouwens ook begrepen dat moeders voor moeders niet meewerkt met de afval tabletten en dat dit juist op de illegale manier wordt gedaan.

Ik hoop dat je zwangerschap verder heel goed verloopt en veel succes ermee.

Groetjes,
Pien
 
Ik geloof daar dus echt helemaal niks van! Moeders voor Moeders is voor het grootste deel een commercieel bedrijf dat heel veel geld maakt door de urine te verkopen aan de cosmetische industrie. Ik vel hier geen waardeoordeel over dikke vrouwen die willen afvallen en zeker niet over moeders die meedoen, maar laat je niet wijsmaken dat MvM geen vat heeft op de urine die zij ophalen. Dit wordt gewoon doorverkocht en een klein deel wordt gebruikt voor waar ze mee adverteren: moeders voor moeders. Dus vrouwen die elkaar helpen...
De rest is puur business!
 
Ben het eens met Anoniem! Ik zal niet zeggen dat ik niet meer meedoe, want ik vind het ook belangrijk dat er andere moeders zijn die zwanger kunnen worden dankzij mijn plasjes.
 
Terug
Bovenaan