moeders voor moeders

Hallo webbeheerder,

Als je een hele site vol hebt met heel veel (overigens leuke) informatie en een leuk forum, is er dan niet ook een plekje voor wat informatie over moeders voor moeders. Dit is namelijk een goed doel, waar veel vrouwen  mee geholpen kunnen worden  om ook zwanger te worden.
groetjes van Greet
 
Hoi,

Je kunt je via hun eigen site www.moedersvoormoeders.nl online aanmelden, en gelijk kijken of ze ook wat doen in jouw regio. Las laatst dat ze in Zeeland geen contactpunt hebben.
Bij mij komen ze morgen langs! Ben benieuwd. Heb het bij de eerste niet gedaan, omdat ik net ervoor een miskraam gehad had. Toen wilde ik eerst zeker weten dat alles goed zou gaan. Nu heb ik daar minder problemen mee. Mocht het alsnog mis gaan, daar gaan ze ook heel netjes mee om. En met mijn urine kan ik anderen helpen die moeite hebben met zwanger worden. In onze vriendengroep zijn er meerder met dat probleem. Ik weet dus hoe hard het nodig is.
Doe dus allemaal mee! Voor de moeite krijg je iets leuks van ze. En anders spoel je je urine toch maar weg. Nu kun je er iets goeds mee doen!

Groetjes, Kat  
 
Hoi meiden,

In Zeeland is het inderdaad niet mogelijk om  mee te doen  met moeders voor moeders. Zelf woon ik in zeeland en wilde me aanmelden maar omdat het te ver rijden is  en de  bevolking hier in verhouding te laag  is kan het  niet. Heel jammer vond ik, want het is zo'n goed doel.

Groetjes Yolanda  
 
hallo dames
het is inderdaad wel slordig dat er op deze site gaan advertentie staat van moeders voor moeders.
Ik heb al 3 keer meegedaan en als ik straks zwanger blijkte zijn van mijn vierde doe ik weer mee.
Ik heb dan denk ik wel alle kadootjes gehad die ze hebben en kan een winkel beginnen,maar er veel vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen en die ijn zeeeeeer blij dat het bestaat.
kleine moeite groot plezier.Ik vond het altijd super als ze kwamne,doen ze een testje en je hoort er al een beetje bij,allang voordat je eindelijk naar de verloskundige mag.
Dan kan je je blijdschap alvast delen ,want niet iedereen vertelt het meteen immers .
In mijn oude woonplaats hadden wij een dame die was helemaal super ,die gaf zelfs een bosje bloemen en een kaartje als je positief bij haar was.
Dus allemaal aanmelden!
 
hallo iedereen
vandaag was die vrouw van moeders voor moeders bij me langs geweest.
en ja... de test was dus positief.(wel weer een bevestiging.
en woensdag komen ze de 1e keer de potten brengen.
ik heb deze keer voor het speelkleed gekozen, want het baby en peuterboek heb ik al.het is een kleine moeite.
groetjes manuela
 
Terug
Bovenaan