moeders voor moeders

Ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders en nu  komen ze vanavond langs en ik ben daar best een beetje zenuwachtig voor want je moet wat urine opvangen zodat ze een testje kunnen doen.toen ik anderhalve wek zelf een test deed was tie meteen positief maar nu vind ik het een beetje griezelig zo van stel je voor dat deze nu negatief is en ik helemaal niet zwanger blijk.Heb namelijk geen duidelijke zwangerschapskwaaltjes.
Het enige is zeer gevoelige tepels maar die had/heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden.maar ja we wachten maar stiekum af.
Maandag krijg ik trouwens een echo precies als ik 6 weken ver ben dan heb ik echt bewijs...........

groetjes calimero
 
Hoi Calimero,

Laat ik momenteel precies in hetzelfde schuitje zitten als jij!
Bij mij komt vanavond MvM langs, ik ben ook helemaal bang dat ze dalijk gaat testen en de test blijkt negatief of niet overtuigend genoeg....
Ik heb ook weinig kl8jes, wel voel ik dat m'n lichaam anders dan anders is en m'n buik is opgezet, maar toch. Heb 1,5 maand terug ook een mk gehad, dus ik ben hardstikke bang dat het nu ook niet goed zit. Ik heb morgenochtend een echo, dus ik zit te hele tijd te piekeren of ik die mevrouw van MvM niet beter morgen kan laten komen als ik al meer weet? Laat je me weten hoe het allemaal gegaan is?

Groetjes, Chihiro
 
hallo

Volgens mij is dat normaal dat je dat denkt. Ik had het namenlijk ook, ik was precies 5 weken toen ze bij mij kwam. En tja de test kleurde meteen en ik mocht dus zelfs al een week eerder mee doen. Maar ik had dus ook het gevoel van stel je nu eens voor dat die test negatief is. Heel normaal dus. En het komt vast alle maal goed

Liefs Doortje
 
Terug
Bovenaan