moeders voor moeders

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje wie wil/doet er allemaal mee met moeders voor moeders?? En wanneer heb je je hier voor aangemeld??
Sinds vandaag weten we dat de 2e op komst is en ook nu wil ik weer mee doen met moeders voor moeders. Even terug gekeken in het 9 maanden dagboek van de vorige zwangerschap ben toen ik week 8 begonnen.

Groetjes bg

Hoi

Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders. Ik heb me aangemeld via de site van hen. Ik ben direct in week 6 begonnen tot 16 weken dus volle bak.
Maar het is voor een goed doel. Ik zou het ook fijn vinden als ik het nodig had

Dus goed  zo dat je je aanmeldt en al zeker voor de tweede keer!

groetjes talke

9wkn en 1dg

Hoi Hoi,
Ik heb ook meegedaan..wat zeg ik doe nog mee...dit is de laatste week.
Ik doe mee vanaf week 6...en dus ook net als talke de volle 10weken.

Wat ik misschien niet moet zeggen..is dat ik blij ben als de flessen weg mogen...en ik niet meer in die witte maatbeker hoef te plassen..klinkt gek...maar je wordt een keer een beetje gek daarvan. staan de flessen boven of staan de flessen beneden..en als je snel moet plassen...dan redt je het soms niet hihih..
maar ik ben wel blij dat ik heb meegedaan...

Greetz    Tine&kikker 16wkn&2dgn

Jazeker ik doe ook mee met moeders voor moeders al vanaf de 6de week.

Maar ik moet zeggen ik doe het waarschijnlijk niet zo belangeloos als jullie!!
ik ben namelijk zelf zwanger van een IVF-behandeling. Dus als niemand aan moeders voor moeders mee zou doen, dan was ik nu niet zwanger!!
en wie weet maak ik nu mijn eigen medicijn voor een volgende zwangerschap!!

Dus dames, namens mij: hartstikke bedankt voor jullie moeite!!!!

Liefs Ella

ik ga ook meedoen,
zometeen om 10 uur komt er iemand mij meer informeren over mvm

ben benieuwd

gr. ingrid

Ik was nog geen 5 weken zwanger toen ik me aanmeldde, en doe nu dus de volle mep mee. Ben nu bijna een week bezig (v.a. 6 weken precies) en vind het echt geen moeite. Moest een beetje wennen aan het plassen in het kannetje (staand? zittend?) maar nu gaat het prima, ook de stank van dat houdbaarheidsgoedje in de flessen vind ik onwijs meevallen.

Ik heb er zelf ruim 2 jaar over gedaan om zwanger te raken en weet dus hoe het is als het niet wil lukken. Als mijn plassen in een kannetje iemand de kans geeft om toch zwanger te raken... Ik hoefde er in ieder geval geen seconde over na te denken!

xx stephanie

Ik heb ook 10 weken meegedaan. Moet wel eerlijk zeggen dat het wel een gedoe is met die flessen iedere keer maar ik heb het er graag voor over gehad.

Hoi

Voor mij stond het ook vast, dat zodra ik zwanger was, ik me zou aanmelden voor moeders voor moeders. Ik heb dus ook de volle 10 wkn gedaan.
Ik weet uit eigen ervaring dat het niet altijd even makkelijk is om zwanger te raken. ook een collegaatje van me, die in een verder stadium zit is helaas nog steeds niet zwanger.
Het is een kleine moeite om in een kannetje te plassen en dat allemaal te verzamelen, zeker als je er andere mee kunt helpen.
Ik werd af en toe wel wat misselijk van de stank van de kannen, maar ja het was/is voor een goed doel.
De rest van de zwangerschap heb ik helemaal geen kwaaltjes gehad. dus mag niet klagen.

Groetjes Carol 23wkn

Terug
Bovenaan