moeders voor moeders

A

Anoniem

Guest
Hoi

Hier vooral even een oproepje voor de zwangere meiden die in januarie uitgerekend zijn. Vanaf 6 weken kun je meedoen met moeders voor moeders. Ik heb me vandaag ook aangemeld, ze komen morgen langs. Het is voor een erg goed doel, dus doe alsjeblieft mee als het kan.

groetjes sietske

Hi het is inderdaad een goede organisatie! Wij wilden ook allemaal zwanger worden en nu kunnen we helpen anderen zwanger te laten worden.
Bij mij komen ze donderdag langs voor het gesprek.

groetjes happybee

Ik ga zeker meedoen ! Heb namelijk zelf die medicijnen nodig gehad om zwanger te worden !!

Hoi
Het eerste wat heb gedaan was me opgeven toen ik wist dat ik zwanger was. Ik moet alleen nog even wachten tot ik 6 of 7 weken ben. Je bent er tenslotte om elkaar te helpen.

ik doe ook mee aan moeders voor moeders en ben er erg over te spreken.
dit is de tweede keer dat ik er in korte tijd aan meedoe, omdat ik net hiervoor een miskraam heb gehad.
wat ik netjes vond is dat ondanks ik nog geen fles gevuld had voor ze.
ik de cadeautjes mocht houden en een bloemenbon twv 5 euro kreeg.
na de miskraam werd ik gelukkig gelijk weer zwanger (wat nu wel goed gaat gelukkig)
en mocht gelijk weer ander cadeautjes uitzoeken.
en om de urine op te vangen is echt geen ramp. vooral niet als je weet waar je het voor doet. ik vind het een heel goed initiatief van moeders voor moeders.
van mijn krijgen ze een dikke pluim.

groetjes Gerjanne Stegeman

Ik heb vorige week donderdag een gesprek gehad en helaas mag ik niet meedoen, wel vertelde ze me dat maar 30 procent van de zwangere vrouwen zich aanmeld.

Ik vind dit erg weinig en vraag me ook eigenlijk af waarom mensen het niet zouden doen, je kan er toch anderen mee helpen met iets waar jij ook heel blij mee bent!!

groetjes happybee

Hoi hoi

Dit keer heb ik zelf ook meegedaan aan MvM. Erg goede zaak. Dit is de 3e keer. De 1e 2 keer woonde ik buitenaf en had geen auto. Dus werd het niet opgehaald.

Ik hoop dat er meerdere dames zich nu aan gaan melden. Ik ben nu 36,5 week zwanger en het zit er dus bijna op nu voor mij (gelukkig)

Gefeliciteerd met de zwangerschappen.

xxx Nienke

Terug
Bovenaan