moeders voor moeders

A

Anoniem

Guest
hoi

vanaf vandaag doe ik voor de 2de keer mee met moeders voor moeders
k vroeg me af of er veel aankomende moeders mee doen?

groetjes ilona

ja heel goed!
ik heb ook meegedaan en meer meiden van dit forum ong 5 weken terug is er ook een topic over geweest.
groetjes suzan

Ik heb ook meegedaan en ben er al weer een poosje mee klaar. Vind het alleen maar goed dat zoiets gebeurd en dat er vrouwen zijn die meedoen.

Hallo allemaal

Ik ben net 4 weken zwanger van mijn 3e en heb al 2 keer mee gedaan aan moeders voor moeders vraag me nu alleen af vanaf welke week je ook al weer er  aan mee kan doen.

Hey, ik heb niet meegedaan  Ik wist er niet van en mijn vk had me er ook niet over ingelicht, pas toen mijn schoonzus vertelde dat zij daar aan meedeed wist ik wat het was, maar toen was het al te laat.

hoi hoi, ik wist het al een tijdje van me schoonma maar toen wa sik nog niet zwanger, en nu ben ik zwanger ne heeft een vriendin ij op gegeven ( was er zelf bij) heb me cadootjes al gekregen dus, hahaha echt grappig die dingen,

ik snap niet waarom sommige mensen niet mee willen doen,   sommige kunnen of mogen niet mee doen en sommige zijn er te laat voor, maar sommige weten ,kunnen en mogen het ook , maar ze doen het niet, dan denk ik wat is er nou zo moeilijk aan om je urine op te vangen voor andere mensen, je plast het toch uit dus of je het nou in een fles doet of in de wc,

kan iemand mij uit leggen waarom ze dan niet willen?

Greetz suzette 7w4d

hallo allemaal,

Ik doe nu ook al een aantal weken mee. Hebben zelf een aantal mk gehad dus weten hoe het voelt als het maar niet wil lukken. Dus ik help graag andere meiden die moeilijk zwanger worden. Wist echter voordat we zwanger probeerden te worden al dat ik mee  wilde doen. Ik snap ook niet wat de reden is om het niet te doen. Iedereen verdient het geluk om een kindje te krijgen.

groetjes,
Dion
(9w4d)

hoi

je kunt meedoen vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent
tot de 16e week

gr ilona

Terug
Bovenaan