moeders voor moeders

hallo iedereen.
Ik ben benieuwd of er ook veel onder ons mee doen aan moeders voor moeders. Ik plaats deze topic om er een beetje meer bekendheid aan te geven. Als je zwanger bent kun je je meteen online opgeven en dat hoef je verder niet zoveel te doen. Want ze nemen dan contact met je op voor de tijd dat je mee kan doen.

Haihai,

Ik zou wel graag meedoen als k weer zwanger word, maar helaas woon ik niet in NL, ik weet eigenlijk niet hoe of dat hier geregeld is, ga toch eens zoeken, is uiteindelijk super goed doel en kleine moeite, maar kan groot geluk brengen..
Leuk dat je dit initiatief neemt!!

XXX JIG

Hoi,

Ja ook ik heb meegedaan. Beide keren.
Ik ben gezegend met 2 snelle zwangerschappen, beide keren binnen 2 maanden en geen miskramen. Alleen bij deze zwangerschap ben ik met 14 weken gestopt vanwege vroege bekkenproblemen en boven dat bakje plassen was geen plezier meer aan.
Goede topic, misschien ook te plaatsen bij "zwanger worden"?

gr evelien

Ja hoor hier ook!! Bij de eerste en tweede meegedaan, en nu bij de vierde weer.
Bij de derde had ik het wel gewild maar ik was al 15 weken zwanger toen ik erachter kwam dus helaas te laat.
En deze keer meegedaan tot 13 weken ipv 16 omdat ik veel last had van bloedverlies. Wat ik heel lief vond: nadat ik gebeld had dat ik wilde stoppen en de reden doorgegeven had, belde die vrouw van MvM na een week of 3/4 nog een keer om te vragen of alles goed gegaan was met de zwangerschap  en om nogmaals te bedanken dat ik meegedaan had.

Terug
Bovenaan