Moeders voor moeders

He F.

Heb ik vorige x aan meegedaan. Er zal iemand bij jou thuis komen , die een test doet voor de hoeveelheid HCG in je lijf. Zorg dus dat je wat urine hebt. Je krijgt een krat met een stuk of 6 flessen waar je voor een week al je urine in moet verzamelen. Als je in een goed gebied woont, dan komen ze het wekelijks bij je ophalen: je kunt het dan gewoon buiten neer zetten. Anders Moet je het naar een verzamelpunt brengen. Je krijgt ook een info-boekje en een tijdschrift etcetc. Als dank krijg je ook een kado: een boek dacht ik.

Ik had vorige keer totaal 2 weken meegedaan.Daarna was het mis. Wij hebben dit toen ook aan M&M doorgegeven en kregen toen een briefje om hun medeleven te tonen en een kadobon voor een bloeetje als dank voor de twee weken. erg netjes.

Ik wacht mijn echo af, dan kan ik me alsnog opgeven. Heb geen zin in het zelfde verhaal als vorige keer.

Wel lief van jou dat jij het al wilt doen. Succes!

Liefs Sammy

Hee Sammy,

Daar ben je weer ;-) Fijn wat van je te horen! Ik vind het ook eng en heb haar ook gezegd dat ik het eng vond omdat ik bang ben dat het weer misgaat. Dat begreep ze goed maar ze heeft me toch weten te overtuigen. Ze komt maandag de 31ste langs... Ben benieuwd!

Ik spreek je weer op het andere forum toch?

Dikke kus F.

Hoi F,

wat Sammy allemaal zegt klopt precies. Alleen sinds kort kan je ook kiezen voor een dvd van het wonder in beeld. Je kent het boek er vast ook wel van. Ik heb ook voor die dvd gekozen en hij is erg mooi.
Eerst krijg je een heel gedeelte te zien over de bevruchting enzo. Ik heb de dvd gekeken de dag voor mijn eerste echo. Mijn man en ik zeiden nog tegen elkaar: goh het is een wonder dat het nog zo vaak goed kan gaan en dat er uberhaubt wel kinderen worden geboren. Zo mooi en bijzonder ingewikkeld zit alles inelkaar. De volgende dag kregen we dan te te horen dat het niet zat.

Hoe dan ook ik vind de dvd heel mooi en ik mocht hem ook houden. ook kreeg ik een bon voor bloementje.

Oja en ik kreeg 2 krattjes. Wel een gedoe hoor dat plassen in die dingen, maar het is voor het goede doel. Ik zal er ook zeker de volgende keer weer aan meedoen.

Groetjes Anne-Marie

ps: de Annemarie die nieuw is, is weer een ander. Gelukkig schrijf je haar naam aanelkaar en die van mij uitelkaar, kunnen jullie ons toch nog een beetje uitelkaar houden.

Goed dat je meedoet.
Ik heb het 2x gedaan. Ik kon ook nog kiezen uit een knuffelbeer en een speelkleed. De 2e keer heb ik maar een dag of 3 mee kunnen doen. Toch kreeg ik die bloemenbon. Dat had ik echt niet verwacht, maar vind het wel heel cool van ze.

Mocht het ooit weer lukken, wacht ik inderdaad de 1e echo even af. Maar ik doe dan zeker weer mee.

Moest trouwens wel telkens lachen met m'n beker de plee op hahahaha

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben gebeld en de mevrouw van Moeders voor Moeders komt volgende week maandag langs (met de flessen haha). Ben benieuwd...

Ik houd jullie op de hoogte!

X F

Terug
Bovenaan