Hoi F,
wat Sammy allemaal zegt klopt precies. Alleen sinds kort kan je ook kiezen voor een dvd van het wonder in beeld. Je kent het boek er vast ook wel van. Ik heb ook voor die dvd gekozen en hij is erg mooi.
Eerst krijg je een heel gedeelte te zien over de bevruchting enzo. Ik heb de dvd gekeken de dag voor mijn eerste echo. Mijn man en ik zeiden nog tegen elkaar: goh het is een wonder dat het nog zo vaak goed kan gaan en dat er uberhaubt wel kinderen worden geboren. Zo mooi en bijzonder ingewikkeld zit alles inelkaar. De volgende dag kregen we dan te te horen dat het niet zat.
Hoe dan ook ik vind de dvd heel mooi en ik mocht hem ook houden. ook kreeg ik een bon voor bloementje.
Oja en ik kreeg 2 krattjes. Wel een gedoe hoor dat plassen in die dingen, maar het is voor het goede doel. Ik zal er ook zeker de volgende keer weer aan meedoen.
Groetjes Anne-Marie
ps: de Annemarie die nieuw is, is weer een ander. Gelukkig schrijf je haar naam aanelkaar en die van mij uitelkaar, kunnen jullie ons toch nog een beetje uitelkaar houden.