moeders voor moeders!!

Hallo meiden,

sinds vandaag doe ik weer mee met moeders voor moeders. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik hier ook aan mee gedaan.

Voor de meiden die niks over moeders voor moeders weten even in het kort wat info:
 ze halen uit je urine het hCG hormoon. Hiervan maken ze een medicijn voor vrouwen die moeilijk zwanger worden.

Nu heb ik zelf het geluk dat ik makkelijk zwanger word, maar er zijn zoveel die dat niet kunnen zeggen. Ik vind het een kleine moeite om mijn urine op tevangen en in de door hun geleverde flessen te bewaren. Dit hoeft niet de hele zwangerschap maar tot je 16e week.

Nu moet natuurlijk iedereen dit voor zichzelf weten, maar ik dacht breng het even onder de aandacht. Ze hebben een website waar je je kunt inschrijven.

http://www.moedersvoormoeders.nl/

Groetjes Anne,

trotse mama van Levi en ???

De mevrouw van Moeders voor Moeders is net weg bij me. Een zwaar positieve test dat ik morgen al mee mag doen ipv vanaf volgende week. En daar zat ik me dus weer druk over te maken!!!! Maar goed, ik wil iedereen oproepen eraan mee te doen. Het is een heel goed doel en het is de derde keer dat ik voor de volledige termijn mee ga doen. Ik las laatst dat je per keer tientallen mensen ermee kan helpen om zwanger te raken. Wie gun je dat  niet?!

Hier een grote voorstander van MvM.

In mijn vele medische pogingen om zwanger te worden heb ik regelmatig gebruik gemaakt van het hormoon Pregnyl. Dat hormoon wordt gemaakt met de urine van zwangere vrouwen.

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik helaas niet meedoen met MvM, omdat bij ons in de regio niet opgehaald werd (Noord-Nederland). Sinds enige tijd kan het nu weer wel, dus ik ben hard bezig met verzamelen.

groetjes,
Martine

Ook bij mij is gisteren een mevrouw langgeweest van Moeders voor Moeders. Ben al druk aan het verzamelen  Moet er wel ff aan wennen, maar het is voor een goed doel hè!!!

Degene die mee doen: SUPER!!!
Helaas kon ik dit keer niet meedoen ivm bloedtranfusie bij de bevalling vorig jaar. Gelukkig lees ik dat heel veel anderen wel mee doen.
En het is inderdaad een kleine moeite!

groetjes Maris

ha dames,

de mevrouw van mvm is vanmorgen geweest en ik mag vanaf volgende week meedoen.
Mijn test was ook direct super positief maar ik mag niet eerder beginnen ben ook nog maar 5 weken volgende week 6 vandaar.

voor een goed doel helpen we altijd .

Liefs Nina

Hoi

Hier ook 1 die sinds afgelopen dinsdag meedoet aan Moeders Voor Moeders. Moet er ook even aan wennen om in zo'n kan te plassen dan op de normale wc haha. Maar goed we doen het allemaal voor een goed doel.

Sharine  

ja ik doe ook mee voor het eerst ik denk maar zo gun een ander ook wat die zonder de medicijnen niet zwanger kunnen raken of voor jongetjes waar de balletjes niet van ingedaald zijn.

Terug
Bovenaan