moeders voor moeders

Jeah, nog maar 1 week. Pff ik ben het zo zat. Ik vind het vreselijk om te doen, maar aangezien ik snel en makkelijk zwanger wordt, vind ik het toch wel heel belangrijk!

Doen jullie ook mee of hebben jullie meegedaan aan moeders voor moeders?

Ja hoor, hier nog een MvM klant...ik vind het ook niet het leukste om te doen maar wat je schrijft, ik vind het ook erg elangrijk dat anderen hiermee geholpen worden.
Ik moet geloof ik nog tot eind juli, kijk best uit naar de laatste keer pfff.

Ik wilde ook deze keer weer meedoen, net als de eerste twee keren, maar na mijn bloedtransfusie mocht ik niet meer meedoen. En heel stiekem vond ik het niet eens zo heel erg. Zeker niet toen ik weer misselijk werd. Maar anders had ik wel meegedaan.

Ik doe wel mee. Hoef eigenlijk nog maar tot dinsdag, maar omdat ik minder lang zwanger ben dan we op dat moment dachten zou ik nog 2 weeken langer door kunnen. Mss dat ik nog wel 1 weekje doe, maar 2 is wel veel. Het begint nu wel lastig te worden om 'staand' te plassen in een kan. Gelukkig heb ik niet zo'n last van de geur in de kannen.
Groetjes Bregtsje

Ik doe niet meer mee deze keer. Heb het tot nu toe bij 2 eerdere zwangerschappen wel gedaan, want vond het wel belangrijk om andere vrouwen te helpen om zwanger te raken, heb het beide keren ook tot de einddatum volgehouden. Maar na 2 keer meedoen hield ik het eerlijk gezegd toch wel voor gezien.

groetjes,
Iris

Terug
Bovenaan