Moeders voor moeders?

Hoi,

ik heb me ook aangemeld. de vorige keer (9 jaar geleden!) heb ik het niet gedaan omdat er toen veel negatieve publiciteit was rondom moeders voor moeders, maar ik vind het een goed initiatief en zou zelf ook blij zijn als een ander mij zou willen helpen.

Groetjes,
Moon

Ik heb het vorig jaar ook gedaan maar mag nu niet meedoen. Heb na mn bevalling een bloedtransfusie gehad en dan mag het dus niet meer.
Anders zou ik zonder twijfel weer meedoen, kleine moeite voor zo'n goed doel!!

Vandaag is de consulente langs geweest en ik doe zeker weer mee. Vriendinnen om me heen die niet zwanger kunnen worden, en wil alles doen om deze mensen te helpen!
@ angela, knutseljuf: Als het niet gaat, dan houd het op he!!

Ik doe ook mee. Bij mijn vorige zwangerschappen (ik heb 2 zoontjes) kon het niet, lag niet in de regio ofzoiets. Maar nu kan het wel. Maar op werkdagen doe ik het niet, ik werk 3 dagen in de week, op de overige dagen wel. Die flessen stinken trouwens wel, dat spul wat erin zit is niet echt bevorderlijk voor mijn misselijkheid ):-

maandag komt die vrouw bij me langs.
ik heb 2x mee gedaan.voluit.omdat ik al snel sterke hormonen had.ik mocht toen eerder beginnen.
nu wil ik pas later mee gaan doen.niet alle weken.
ik heb 2 zwangerschappen gedaan.wordt gek van die lucht.maar wie weet laat ik wel weer overhalen.ik zie het wel.ik hoorde dat flink te kort was.ze staan te springen vertelde ze gisteren aan de telefoon.
het is een kleine moeite en elk beetje helpt.
adem inhouden snel die bus dicht en klaar
gr marjan

Ik heb afgelopen donderdag de mevrouw van MvM op bezoek gehad en kon gelijk beginnen. Dacht altijd dat de flessen enorm stonken, maar ze hebben nieuwe en ik vind de stank enorm meevallen!
Bij mn vorige zwangerschap heb ik niet mee gedaan, had daarvoor een miskraam gehad en vond het allemaal te spannend. Vind het nu vanzelfsprekend om mee te doen, er zijn toch best veel stellen die niet 'zomaar' zwanger worden!

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan