moeders voor moeders

Wie doet er allemaal mee?
Ik mag maandag gaan starten met het inzamelen van mijn urine. Vind het zo'n goede zaak!
Was eens benieuwd of er meer mama's zijn die meedoen.

Tsja... Heb het bij mijn 1e wel gedaan, maar was toen zo misselijk! En dan die geur van die flessen (de binnenkant)... GATVER! Kan er nu weer misselijk van worden! Heb het toen wel volgehouden, maar vond het nogal een opgaaf. Ik denk dat ik dit keer over sla... Het aflever adres voor de flessen in mijn buurt is inmiddels ook opgeheven en moet nu naar de andere kant van mijn woonplaats, waar ik niet regelmatig kom.
Vind het wel echt een goede zaak, dus misschien bedenk ik me nog wel....

Heb bij mijn 1e zwangerschap er wel aan meegedaan, maar net als Peetje32 ben ik er ook supermisselijk van geweest! Vond het ook heel moeilijk om de 16 weken vol te maken.

Dit keer hoef ik er niet over na te denken, want ik mag niet meer meedoen. Heb namelijk na m'n bevalling een bloedtransfusie gehad. En dan mag je dus niet meer meedoen.

Ik hoor hier helemaal niet maar zag de topictitel en wilde toch even reageren..
Ik heb net een week of 3 geleden de laatste bussen aan de weg gezet (de eerste prille weken bracht ik het bij de apotheek) dus ik heb voor de 2de keer de 10 wk weer volbracht ;-D
Maar.....ik vond de geur een stuk beter te harden dan de vorige keer, 3 jaar geleden.
Toen waren het groene bussen, inmiddels zijn ze vernieuwd en zijn nu blauw.
Er zit nu ook minder van dat spul in waardoor het nu minder stinkt..Tja je moet nog steeds niet diep inademen boven de bus, maar dat laat je vanwege de urine al wel denk ik ;o)
Dus misschien dat ik met dit berichtje nog wat mensen voor het goede doel kan triggeren?

Groetjes Sas (aug 2010 forum)

Ik hoor hier helemaal niet maar zag de topictitel en wilde toch even reageren..
Ik heb net een week of 3 geleden de laatste bussen aan de weg gezet (de eerste prille weken bracht ik het bij de apotheek) dus ik heb voor de 2de keer de 10 wk weer volbracht ;-D
Maar.....ik vond de geur een stuk beter te harden dan de vorige keer, 3 jaar geleden.
Toen waren het groene bussen, inmiddels zijn ze vernieuwd en zijn nu blauw.
Er zit nu ook minder van dat spul in waardoor het nu minder stinkt..Tja je moet nog steeds niet diep inademen boven de bus, maar dat laat je vanwege de urine al wel denk ik ;o)
Dus misschien dat ik met dit berichtje nog wat mensen voor het goede doel kan triggeren?

Groetjes Sas (aug 2010 forum)

Heel goed doel!
Ik heb me ook ingeschreven, volgende week krijg ik bezoek voor uitleg enzo. Ben benieuwd.

Een vriendin van me heeft de medicatie moeten slikken om zwanger te worden, dus heb van dichtbij meegemaakt hoe belangrijk het voor sommigen is. Dus dan liever in een bus, dan door spoelen.

En als je er misselijk van wordt; kan je misschien je man om hulp vragen? (hij kan het nu misschien beter hebben als jij)

Groeten Marjan.

Ik ben begonnen met het inzamelen voor moeder voor moeders. Bij de uitleg hoorde ik dat ze er injecties van maakten. Deze injectie heb ik zelfs een keer aan een vriendin gegeven en zij is (mede daardoor) nu 20 weken zwanger.
Ik raad het dus iedereen aan om mee te doen!

Tot nu toe heb ik nog geen last van de geur, vind het eigenlijk wel meevallen. (maar het scheelt dat ik niet misselijk ben)

Marjan.

Ik ben begonnen met het inzamelen voor moeder voor moeders. Bij de uitleg hoorde ik dat ze er injecties van maakten. Deze injectie heb ik zelfs een keer aan een vriendin gegeven en zij is (mede daardoor) nu 20 weken zwanger.
Ik raad het dus iedereen aan om mee te doen!

Tot nu toe heb ik nog geen last van de geur, vind het eigenlijk wel meevallen. (maar het scheelt dat ik niet misselijk ben)

Marjan.

Terug
Bovenaan