moeders voor moeders

Heb vanochtend voor de laaste keer in mijn leven mijn urine afgegeven om andere vrouwen te helpen die niet uit zichzelf zwanger kunnen worden. Ben blij dat ik in totaal 4keer mijn bijdrage heb kunnen leveren. Maar het is ook wel raar om te weten dat je nooit meer de bekende flessen zult zien staan in de toilet. wodt er eigenlijk wel een beetje verdrietig van. Ik hoop maar dat ik een vrouw(en) heb kunnen helpen om haar droom te verwezenlijken, namelijk moeder zijn.
 
Namens 1 van de vele vrouwen die injecties nodig hebben gehad, HARTELIJK BEDANKT!!!!
Ben nu zelf ook bijna klaar met verzamelen.

Liefs Supertje (14 wkn en 2dgn zwanger)
 
Wij hebben ook die bekende flessen gehad. Ik ben blij dat ik het heb gedaan.
En hoop het hierna nog een keer die flessen te mogen vullen. Maar laat eerst maar deze wondertje komen.
Ik vind eigenlijk dat iedereen het gewoon moet doen.
Kom op zwangeren gewoon even die flessen blijven vullen. Je kunt er mensen super blij en gelukkig ee maken.
 
Dankzij vrouwen als jullie ligt er hier nu een mooi wondertje van 6 maanden boven in zijn bedje te slapen. Naar maar liefst 21 ziekenhuisbehandelingen, dus ook 21 x de beroemde Moeders voor Moeders injectie (pregnyl), zijn wij dan eindelijk zwanger geworden met IVF.


Met heel mijn hart: Bedankt...
 
@ supertje en Nicole: wat leuk om te horen! Ik ben net begonnen met inzamelen. Heb me meteen aangemeld toen ik een positieve test in handen had. Een vriendin van me wordt ook maar niet zwanger en als ik een beetje kan helpen door een paar weken in een "maatbeker" te piesen, doe ik dat graag. Alleen wil ik de flessen niet in de wc zetten, want ik wil nog niet dat iedereeen het weet... Ik loop dus steeds met de flessen heen en weer om een handig plekje voor ze te vinden, waar niet iedereen ze meteen ziet staan, maar zodat ik er wel aan denk om ze te vullen... hahaha
 
Ik had mn flessen op zolder staan, de maatbeker achter de wc. Geen haan die dr naar kraait. En zodra je dan moet plassen loop je even naar boven en vul je daar de fles. Was bij mij geen probleem.
 
Terug
Bovenaan