Moeders voor Moeders

dinsdagavond MvM op bezoek, ben benieuwd

ze kende mijn naam nog (hmm vreemd ben inmiddels getrouwd hahaha)

Wel kreeg ik even een oooh ja das wel ver al te horen.... ze kon afgelopen week niet dus moest naar aankomende week. maar je bent toch nog kort zwanger, ja wat is kort zei ik, 9 weken en 4 dagen

dat vond ze al wel ver en dus laat om te starten met MVM.... eerst maar even uithoren dinsdag...

Meen je dat nou, ze zeiden tegen mij toen ik die informatrice kwam dat ze tot week 12 mensen aanmelden die meedoen.Ik doe nu alweer bijna een week.Goed dat je ook mee wilt (wou)doen.

xx nice

ben zeker van plan mee te doen maar heb wel mijn twijfel bij hoe de dame in kwestie hier mee omgaat
verleden keer was het ook al zo raar, kreeg ik geen eind kado, te weinig ingeleverd.......
tja ik werkte toen 5 dagen .... en hou het niet d ehele dag binnen, was een week op vakantie... en dat wisten ze van te voren... dat is zo jammer.... gelukkig doe ik het niet voor haar maar voor die meiden die het nodig hebben om zwanger te worden

Hoi,

Ook ik de mee aan MvM, maar inderdaad een beetje een aparte informatrice! Ik moet zeggen dat mijn bussen ook niet vol zijn, soms de helft en soms minder. Maar alle beetjes helpen!!! En je mafje idd tot week 12 van je zwangerschap aanmelden!

Gr.

Hoi,

Ook ik de mee aan MvM, maar inderdaad een beetje een aparte informatrice! Ik moet zeggen dat mijn bussen ook niet vol zijn, soms de helft en soms minder. Maar alle beetjes helpen!!! En je mafje idd tot week 12 van je zwangerschap aanmelden!

Gr.

hoi hoi,

wat raar miniminiwelp. echt super flauw om daar zo mee om te gaan. Je hebt toch je best gedaan. moet je dan op het werk met die bussen gaan sjouwen haha ze zien je vast al aankomen....
Moeten jullie het zelf wegbrengen of wordt het opgehaald??
Bij ons moest ik het zelf wegbrengen, daarom heb ik het niet gedaan. Ik werk onregelmatig enn daardoor is het soms heel lastig om het dan optijd weg te brengen. En ik wil met liefde alles bewaren, maar dan kunnen ze het toch wel komen halen??

Tja, bij mij wordt het keurig opgehaald. Vorige week werd de eerste set flessen gebracht. Stond in de achtertuin, wel helemaal tegen de achterdeur aan, niet helemaal het verborgen plekje dat ik in gedachten had, maar verder oké. Vandaag voor het eerst volle flessen buiten gezet, op het plekje dat mij geschikt leek, en toen ik vanavond thuis kwam, stonden de nieuwe flessen precies waar ik de oude had neergezet. Netjes geregeld dus!

Ophalen doen ze ook wel heel netjes hoor, ik heb het ook een paar keer zelf weggebracht lag op de route naar mijn werk

dus daar maak ik me ook niet zo veel zorgen over

we zullen het vanavond meemaken ;-)

Terug
Bovenaan