Moeders voor moeders

er is zo net een iemand langs geweest voor moeders voor moeders.
Ik kan nog 5 wkn mee doen helemaal zin in.
En vindt het helemaal geweldig dat je andere vrouwen kunt helpen ..
Zijn er meer die hier aan mee doen??

groetjes sandra

hoi san ja ik doe ook mee en moet bekennen dat ik er meer tegen op zag dan dat ik het nu werkelijk vind
bij de 1ste heb ik ook meegedaan maar was het lastiger en vond ik MvM minder enthousiast en nu was het veel gezelliger met de dame

ik ken wat mensen van dichtbij die juist dit nodig hebben misschien maakt dat het zo veel makkelijker en voelt het zo ontzettend goed om te doen

dit geluk wens je iedereen

Ik doe ook mee. Plasjes inleveren en ze kunnen ermee aan de slag om anderen te helpen. En wat scheelt het om je plasjes in te leveren, da's geen moeite vind ik.

Ja, ik doe ook mee! Helemaal bijzonder omdat mijn zusje nu ook zwanger is, na ICSI. Zij doet nu ook mee voor MvM. Kreeg vanmiddag nog een sms-je van haar: respect dat je steeds die flessen vol krijgt! Tja, tot nu toe gaat dat gelukkig makkelijk. ;-)

Ik had eigenlijk ook mee willen doen vanaf het begin. Aangezien het bij ons niet bepaald vlekkeloos is verlopen en we dachten dat het in een miskraam zou uitlopen is er helaas niet meer van gekomen.

@gaabiej het is ook wel raar gelopen inderdaad en dan ben je toch in eerst met jezelf bezig, dat is toch heel normaal!
Alleen nog maar fijn dat je hier nog wel kunt zijn en genieten van wat groeit!

ik zeg wel tegen alle andere mama's HELP

Ik doe niet mee, omdat mijn zwangerschap 1 grote verrassing was dat ik het zelf niet echt geloofde en er mee bezig was op die manier. Bij de tweede ga ik zeker wel mee doen. Kleine moeite, mooi doel.

Terug
Bovenaan