Moeders voor moeders

Hier staan ze inmiddels weer... De vieze blauwe flessen!

Verzamelen jullie ook voor moeders voor moeders? Ik heb zelf ook pregnyl gebruikt, dus vind dat ik nu ook m'n bijdrage 'moet' leveren nu.

Dus sinds gisteravond maar weer begonnen. Niet door m'n neus ademen bij t openen van de flessen en dan gaat het wel ;-)

Lfs mickey
 
Je wist al dat ik mee deed, maar voor de volledigheid nog even een berichtje. De instructrice komt volgende week. Dan ben ik een paar weken weg - maar in de week van 11 april begin ik dan. Nog maar even niet denken aan vieze luchtjes enzo.. Nou ja, het is dan nog maar voor 7 weken, dus het is wel vol te houden, neem ik aan.

Sterkte in elk geval, hoop dat je niet zowieso al te misselijk bent..

Vroeger deed ik veel vrijwilligerswerk, nu niet meer, omdat ik ook vijf dagen werk, en het is wel weer een fijn gevoel om wat voor een ander te gaan doen. En bijna al mijn vriendinnen hebben moeite met zwanger worden, als dit, ook al is het indirect, helpt, dan doe ik het graag.

Tot gauw!
 
Ook hier wordt druk in een kannetje geplast. De lucht van die flessen is inderdaad apart, maar ik kan het gelukkig nog vrij goed verdragen.

Het was wel grappig toen de mevrouw van Moeders voor Moeders er was. Bij alles wat ze uitlegde zat ik tranen weg te slikken (hoezo hormonen?!). Mijn beste vriendinnetje krijgt niet makkelijk kinderen en staat op het punt om na veel pogingen haar wens op te geven. Ik voelde me zo bevoorrecht dat het bij zo soepel is gegaan..... Niet meedoen is voor mij geen optie!

Ben benieuwd of er nog meer mensen meedoen.

Groetjes,
Melian
 
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel meegedaan, maar doordat ik tot ruim 18 weken ontzettend misselijk was de hele dag door kostte het me heel veel energie. Daarom en omdat ik nu een kleine heb rond kruipen van 1 jaar, heb ik besloten om nu niet mee te doen! Ik ben nu 7,5 week zwanger en de misselijkheid is er al vanaf week 4...pfff er vermoeiend..en dus geen energie om eraan mee te doen deze keer!

Super dat jullie meedoen!! Ik kan idd nog herinneren van de vorige keer dat die lucht echt raar is..kon er ook niet zo goed tegen toen..:S

Succes iedereen!

groetjes Liesbeth
 
hoelang duurt het normaal voordat er iemand langs komt? ik heb mij ook aangemeld en was al een keer gebeld er was namelijk niks bij mij in de buurt, heb aangegeven dat ik best zelf richting stad wil gaan. ik zou terug gebeld worden voor een afspraak, maar is al anderhalve week voorbij en nog niks gehoord?
 
Ik doe ook mee met moeders voor moeders. Ook bij ons ging alles zo soepel, dat gun ik iedereen. Maar als dat even niet lukt.. tja, dan is het wel super fijn dat wij mee doen toch? Alle kleine beetjes helpen.

Vind het overgieten ook enorm vervelend karweitje. Als ik mijn neus niet dichthoud dan is de kans groot dat ik moet spugen...
 
Vandaag stonden de blauwe kratten voor het 1st in mijn tuin, ga er dus vandaag mee beginnen!

Al is het maar 1 vrouw die door mij geholpen kan zijn dan ben ik al blij!!

Ik heb net voor het 1st gedaan maar inderdaad wat stink dat, ook ik moet me uiterste best doen om niet te spugen!!! Maar het is voor een goed doel....
 
Ik ben net zwanger van de eerste, nog maar 5 weken.. Dus ik ben hier ook nieuw mee!
Volgende week een info-momentje met de vrijwilligster. Ben erg benieuwd! Mooi iets is dit!
 
Terug
Bovenaan