Moeders voor Moeders

Hai meiden

Wie gaat er van jullie meedoen aan moeders voor moeders?? Ik vind dit een heel goed doel en daarom zet ik het hier ook even neer!! Bij mijn beide dochters heb ik de langste tijd dat ik mee kon doen ook meegedaan en net voor mijn laatste mk was ik ook alweer begonnen!! Denk hier aub overna om mee te doen! We helpen er meer vrouwen mee!!

Dit keer wacht ik even tot de 1e echo..

liefs

Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! hoop dat alles goed blijft gaan.
Ik doe sinds gisteren mee aan MvM want vind het idd ook heel belangrijk om je geluk te kunnen delen.

Ik ben ook aan het nadenken om het te doen. Kan je mij precies vertellen hoe dit werkt? Ik weet dat je urine moet verzamelen en dat dit opgehaald wordt, maar verder eigenlijk niet. Thanks x

Hoi Marissa,

eigenlijk is het niets meer en minder dan je zelf al schrijft. Je krijgt een kratje met flessen en een opvangbeker waar je al je plas in op kunt vangen. Je hoeft alleen thuis op te vangen, dus hoeft dat spul niet mee naar je werk etc.
Als je in de randstad woont wordt het opgehaald en daarbuiten kun je het 1 keer per week wegbrengen naar een verzamelpunt.

Hoop dat je zo genoeg weet? Anders vraag je het maar!

Niet alleen in de randstad word het opgehaald maar ik woon in drenthe en daar word het ook keurig opgehaald! Je geeft je meestal via internet of telefoon aan en dan word je door een consulente in de buurt gebeld voor een afspraak! Die komt bij je langs en doet nog een zwangerschapstest.. ook krijg je allemaal info enz. Tot 16 weken kun je dan plassen en dan ben je alweer klaar! Kleine moeite groot gebaar.

Sommige hebben wel last van de geur die in de containers zit (om lang houdbaar te maken) maar ach das een kleinigheidje!

Zelf heb ik mij ook opgegeven voor MvM en doe mee vanaf afgelopen dinsdag, toen was ik zes weken zwanger. Ik vind het een goed initiatief en het is toch een kleine moeite om urine op te vangen als je daar anderen mee kan helpen.
Zelf breng ik het weg naar het depot, omdat ze het bij ons niet voor de deur kunnen ophalen, aangezien ik boven woon. Verder vind ik het ook prettig omdat niemand het weet.
Veel succes met het maken van je keus om weer mee te doen.

Liefs,
Krissy

ik ga ook meedoen! Heb as maandag een afspraak met iemand die komt kijken of mijn urine geschikt is.

wil graag andere helpen waarbij het niet zo lukt.

Terug
Bovenaan