moeders voor moeders

Zometeen komt er iemand van moeders voor moeders en moet zeggen ben beetje zenuwachtig hahahah ik vind die testen gewoon niks toch weer beetje spannend maar negatief zal hij niet zijn heb geen bloedingen gehad niks dus het zal wel goed zitten.

Hebben andere dat ook gehad die spanningen van weer een test doen?

En hoeveel mensen doen er hier mee aan moeders voor moeders?


Liefs Kim
 
Hoi Kim.

Ook ik doe deze keer mee met moeders voor moeders. De eerste twee keer heb ik het niet gedaan, omdat ik het zo'n gedoe vond. Maar we hebben een griende stel die geen kinderen kunnen krijgen en dat leed wil ik niemand wensen. Als ik iemand kan helpen met een beetje urine van mij, dan laat maar komen. Het enige waar ik mee zit is dat niemand in de familie weet dat ik zwanger ben. We willen daar mee wachten tot dat we de echo hebben gehad.
Hoop dus niet dat onze buren het dadelijk wel al weten en mijn ouders en schoonouders nog niet!

Groetjes Tamara
 
Ik doe ook mee met moeders voor moeders. Heb de vorige keer ook meegedaan. Op zich wel beetje gedoe met die flessen in huis enzo, maar uiteindelijk toch kleine moeite voor anderen bij wie het allemaal niet zo makkelijk gaat.

Ik heb alleen ook wel dat ik een beetje opzie tegen die test. Ook geen enkele reden om me zorgen te maken maar toch spannend. Straks is de test maandag ineens negatief....

Groetjes
 
Hallo

Nou het is achter de rug en de test was super positief dus toch beetje opluchting.
Ik doe ook vooral mee omdat mijn zus niet op de natuurlijke manier zwanger kan worden en hierdoor weet je gewoon hoe belangrijk het is.
Mjin ouders en schoonouders,zussen weten het al wel dus hoef niet veel te verbergen.
En het zal niet lang duren of mijn buren weten het maar dat vind ik niet zo erg die zullen niet meteen gaan vragen of we zwanger zijn.

Vanaf maandag kan ik beginnen ben benieuwd!

 
Hay meiden,

De eerste keer heb ik meegedaan. Deze keer doe ik dat niet, je bent zo bezig met datgeen wat er zit dat het de vorige keer vreselijk was alles weer te moeten inleveren en voor de laatste keer de flessen wegbracht..............

Ik heb mijn steentje al bijgedragen dus deze keer doe ik het niet, 1 periode voor 1 baby.....


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Goed van je dat je meedoet daaraan
Voor mij is het geen optie, ze komen hier niet die flessen leveren, je moet ze ophalen en wegbrengen en niet echt in de buurt
Helaas
 
Hoi ik doe ook mee. Het is een heel gedoe maar het is het zeker wel waard. Ik zet er net een onderwerp over op het forum en klik op vernieuwen en zag ineens jouw berichtje haha! Leuk dat je ook mee gaat doen. En heel veel succes en plezier van je zwangerschap! Liefs Bianca
 
Terug
Bovenaan