Moeders voor Moeders

Hoi,
woendag is de dame van Moeders voor Moeders bij ons langs geweest. Vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan, maar deze keer vond ik dat ik het toch echt moest doen. Twee keer zo makkelijk zwanger worden, dan moet ik toch met andere delen?
Nou ze deed de test en die was toch al erg donker voor 5 weken. Kortom, ze vermoede dat ik al verder ben. Tja, of het zijn er twee haha!
Anyway, ik mag vanaf vandaag al beginnen omdat ik dus blijkbaar al veel hormonen heb.
Nou hopelijk worden er dankzij mij nog 1 of meerdere vrouwen zwanger. Dat zou toch mooi zijn?
Liefs,
Mar
 
Gisteren is bij mij ook moeders voor moeders geweest. Ik mag vandaag ook al beginnen.
Goede vrienden van ons kunnen moeilijk kinderen krijgen en zijn afhankelijk van hormoon spuiten. Ik kon daarom het niet over mijn hart verkrijgen om niet mee te doen.

Wie doen er nog meer mee?

Groetjes Tamara
 
Heey,

Ik twijfel nog. Heb het de vorige zwangerschap geprobeerd maar vanwege constant overgeven door die lucht uit de bakken ben ik ermee gestopt. Ik was laatst bij mn zusje die ook zwanger is en daar rook ik die lucht weer en promt werd ik weer supermisselijk. Ik weet het dus nog niet. Ben nog maar net zwanger dus heb nog een week om te denken haha.

Liefs ciomama
 
Ik doe ook mee heb me eerste week plassen erop zitten!
Mijn zus kan niet op de natuurlijke manier zwanger worden dus dat was extra motiviatie om het te doen!
Als ik die flessen los draai hou ik wel mijn adem in want wat een lucht zeg bah maar voor het goede doel he!

 
moeders voor moeders is gisteren bij ons geweest.
Ze deed de test en zei dat ze 2 minuten moest wachten voordat de streepjes goed zichtbaar waren.
Nou die twee minuten waren niet nodig, de test sloeg gelijk donker uit en ik kreeg te horen dat ik goed zwanger was.

Ik mocht gelijk beginnen met het opvangen van de urine.
Ik vind de lucht van de flessen wel meevallen kan het goed hebben.
Ik heb de flessen bekeken en daardoor een fles iets te schuin gehouden en ja hoor de fles begon te druppelen, nou dat slaat dus wit uit op de vloer.
 
Ik heb de eerste keer wel meegedaan...............toen ging het mis....

Deze keer doe ik niet mee.................want diegene heeft misschien van mijn urine al een baby en nu ben ik aan de beurt!
 
Terug
Bovenaan