Moeders voor moeders

Hallo,

Sinds een week weet ik dat ik ook zwanger ben!! Super blij ben ik! Ik ben 26 en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik heb gelukkig nog geen klachten.

22aug eerste echo.... moet nog zo lang wachten.

Ik heb mij ook meteen opgegeven voor moeders voor moeders.

Doen jullie hier ook aan mee?

Iris

Ik heb me ook al een week geleden opgegeven maar nog niets gehoord. Nu ben ik zo zo zo misselijk dat ik het ook niet zo erg vind. Die geur van die potten is echt vreselijk!

Maar ja het is voor een goed doel. Bij onze eerste 11 weken gedaan

Oh en gefeliciteerd hè!

Hallo, ik ben morgen 6 weken zwanger!! Van de eerste en voel me heel goed, op mijn pds klachten na!!

Maandag aangemeld voor mvm en gister werd ik gebeld, vanmiddag om half 2 staar ze op de stoep! Vanaf week 6 kun je meedoen dus ik heb maa direct spijkers met koppen geslagen ;-)

Ben benieuwd!!

Succes allemaal!!

Lfs meis

Ik doe niet mee dit keer. Ik ben best wel misselijk (zie ziekenhuistopic) en kan/wil dit dus niet. Heb het ook niet geprobeerd. Misschien zwak maar ik moet overgeven voorkomen en die liucht werkt daar niet echt aan mee haha.

Maar gefeliciteerd meid en geniet van je zwangerschap!!!

Liefs ciomama

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik doe mee aan MVM, maar wat valt dat tegen zeg.. :$
Wat stinken die potten vreselijk.. Ik krijg gewoon tegenzin om naar de wc te gaan.. En ik moet nog tot 22 september.. Nja, doorbijten maar

Ik doe ook mee, ben nu 7 weken zwanger.
Na me eigen opgegeven te hebben bij moeders voor moeders kreeg ik al gauw een telefoontje.
Afgelopen zaterdag intake gesprek gehad en urine laten controleren. in verband met de vakantie starten wij aankomende dinsdag met urine opvangen de flessen staan al klaar.

ik heb 2010 meegedaan maar doe dat nu niet

nu ben ik te druk met zwanger zijn, mama zijn en alles op rit te krijgen. De vorige keer heel goed mijn best gedaan en toen kwamen ze ineens zonder iets te melden weken niet ophalen!, het laatste kadootje ook nooit gehad.
ach ik had hormonen voor 2, dus eigenlijk toch 2x meegedaan denk ik maar

deze zwangerschap doe ik eht wat rustiger aan en dus geen moeders voor moeders
succes met je keuze

Terug
Bovenaan