Moeders voor moeders

Ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders, dacht dat er wel redelijk veel mee zwangere dames aan mee deden, maar dit was niet het geval! Maar 35% van alle zwangere vrouwen doen mee. Terwijl het eigenlijk zo'n makkelijke manier is om een goed doel te steunen. Uit je urine word het HCG hormoon gehaald, hiermee kunnen ze medicatie maken voor stellen die verminder vruchtbaar zijn. Gister heb ik me aangemeld en vandaag kwam er al een dame naar mij toe die mij uitleg kwam geven en de benodigde spullen kwam brengen. Ze doet een zwangerschapstest ter controle, vult wat medische vragen in en ontvangt een klein cadeautje. Je ontvangt 8 potten waarin je de urine van iedere dag kunt opvangen een week lang deze worden vaak bij je thuis opgehaald wekelijks. Vanaf 6 weken kun je meedoen tot 16 weken, dus het zijn maar tien weken! Hopelijk doen jullie ook mee!!! Laat t even weten als je mee doet! Groetjes !!!
 
Hoi hoi,

Ik heb bij mijn vorige en deze zwangerschap de gehele periode meegedaan. Moet zeggen dat het me deze keer behoorlijk zwaar viel. Ik ben heel misselijk geweest de eerste 14 weken, en telkens als ik die fles opendraaide, ging ik weer overgeven. Niet alleen smorgens, maar de hele dag. Heb het wel afgemaakt, maar met een evt 3e, denk ik er nog eens heeeeel goed over na! Het is natuurlijk voor een heel goed doel!!! Maar vond het niet altijd een pretje dus!

Groetjes
 
hoi hoi

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap meegedaan en nu doe ik ook weer mee.ben nu 13 weken en 5 dagen zwanger,ben blij als die 16 weken voorbij zijn want ik ben dit x ook heel erg misselijk en heb ook dat als ik die flessen open draai eerst een kwartier staat te kokhalzen,wat een verschrikkelijke lucht
vind ook dat er veel meer vrouwen mee zouden moeten doen,je ken er andere vrouwen(en mannen)heel erg blij mee maken en als je zelf in die situatie zou zitten zou je ook heel erg blij zijn als dit je zou kunnen helpen,t is niet altijd een pretje maar t is maar een paar weken en alle beetjes helpen
groetjes
 
Hoi,

Ik wilde graag meedoen maar mocht niet : (.
De consulent was bij mij thuis en ik moest een vragenlijstje invullen. Omdat ik in een bepaalde periode in Engeland heb gewoond (als au-pair) mocht ik niet meedoen. Dit omdat er toen de gekke koeienziekte heerste(volgens mij heb ik die niet opgelopen haha), maar om deze reden mag ik ook geen bloeddonor zijn. Vond het wel jammer, maar het is niet anders.

Groetjes
 
he meiden ik heb met de eerste en met deze zwangerschap ook mee gedaan , sommige kunnen of mogen helaas niet mee doen, maar wat je kan doen is als je niet meer zwanger wordt kan je altijd mee doen maar pas als je in de vergang ben dan maak je ook een hcg hormoon aan en kan ej als nog mee doen.

Maar sommige doen niet mee omdat ze niet wilen dan denk ik van hallo is zo makkelijk je moet toch plassen dus je kan het net zo goed opvangen voor goed doel maja zo ziet ik het

gr
 
Ik wilde mee doen maar mocht niet omdat ik een bloedtransfusie heb gehad. Dus helaas. Denk dat ook een heleboel vrouwen niet mee doen omdat ze niet weten dat het bestaat. Zoveel reclame maken ze nu ook weer niet.
 
ha,

Ik heb mijn eerste zwangerschap meegedaan, maar was erg beroerd. Heeft me behoorlijk wat misselijkheid/overgegeven gekost. Heb het daarom de 2e en nu 3e zwangerschap niet gedaan. Vind het een heel doel, sta er zeker achter. Maar ik vind het als je misselijk ben, vooral 's ochtends en kleine kinderen heb rondlopen best nog pittig.
 
Terug
Bovenaan