Moeders voor moeders

Ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders, dacht dat er wel redelijk veel mee zwangere dames aan mee deden, maar dit was niet het geval! Maar 35% van alle zwangere vrouwen doen mee. Terwijl het eigenlijk zo'n makkelijke manier is om een goed doel te steunen. Uit je urine word het HCG hormoon gehaald, hiermee kunnen ze medicatie maken voor stellen die verminder vruchtbaar zijn. Gister heb ik me aangemeld en vandaag kwam er al een dame naar mij toe die mij uitleg kwam geven en de benodigde spullen kwam brengen. Ze doet een zwangerschapstest ter controle, vult wat medische vragen in en ontvangt een klein cadeautje. Je ontvangt 8 potten waarin je de urine van iedere dag kunt opvangen een week lang deze worden vaak bij je thuis opgehaald wekelijks. Vanaf 6 weken kun je meedoen tot 16 weken, dus het zijn maar tien weken! Hopelijk doen jullie ook mee!!! Laat t even weten als je mee doet! Groetjes !!!

Natuurlijk doe ik mee. Voor mij is het niet eens een vraag of ik het wel of niet zou doen. Vorige keer ben ik zwanger geworden dankzij hormoonbehandelingen. Zonder het medicijn dat gemaakt wordt dankzij moeder voor moeders was ik anders niet zwanger geworden. Het minste wat ik dus kan doen is ook mee doen.

Vorige week is er iemand bij mij langs geweest en de flessen heb ik nu ook al. Ik plas dus nu steeds in de kan. Ik vind het absoluut geen probleem om te doen en ik vind het ook niet stinkenof o.i.d. Ik hoop dat veel mensen van dit forum mee doen, want je helpt er echt heel veel mensen mee!

Ik was er ook al mee bezig ik ben gisteren begonnen, heb maandag de consulente langs gehad. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan maar wilde nu persee wel meedoen.

liefs D

Keep up the good work:) Hopelijk kunnen we de 35% omhoog halen, ga me best doen af en toe een berichtje te plaatsen op t forum om nieuwe mensen er aan te helpen herrinneren, dat t bestaat.

Denk dat iedereen wel een folder krijgt van de verloskundige hierover!
Ik ga me ook aanmelden, maar wil eerst de echo afwachten bij 6 weken. Ik heb 3 x een miskraam gehad, en heb ze 1 x af moeten bellen dat vond ik niet leuk.
Heb al 2 keer met mijn goede zwangerschappen meegedaan!
Ik begrijp wel waarom sommige mensen niet meer meedoen. De geur van de potten zit nog in mijn geheugen! Pfff! Maar liet mijn man de kannetjes legen als het niet ging.Of anders gewoon een keertje niet. Alle beetje helpen! Ben de 2e zwangerschap erg misselijk geweest tot 16 weken.
Het is voor een goed doel, dus ik doe weer mee!!!

Ik wacht ook nrt als Bowi tot mijn eerste echo ivm mijn vorige miskraam. Het moeten afzeggen is nog een traumatische bevestiging als je een MA hebt.

Ik weet ook sinds een week dat ik zwanger ben! Whoehoe! En het ging zo snel! Dus wil ik graag andere vrouwen helpen waarbij het niet zo makkelijk gaat.

Vanaf volgende week ga ik gelijk meedoen!

Ik dacht idd ook dat veel vrouwen hier aan meededen... Toch jammer dat dat niet zo is!

Terug
Bovenaan