Moeders voor moeders

Ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders, dacht dat er wel redelijk veel mee zwangere dames aan mee deden, maar dit was niet het geval! Maar 35% van alle zwangere vrouwen doen mee. Terwijl het eigenlijk zo'n makkelijke manier is om een goed doel te steunen. Uit je urine word het HCG hormoon gehaald, hiermee kunnen ze medicatie maken voor stellen die verminder vruchtbaar zijn. Gister heb ik me aangemeld en vandaag kwam er al een dame naar mij toe die mij uitleg kwam geven en de benodigde spullen kwam brengen. Ze doet een zwangerschapstest ter controle, vult wat medische vragen in en ontvangt een klein cadeautje. Je ontvangt 8 potten waarin je de urine van iedere dag kunt opvangen een week lang deze worden vaak bij je thuis opgehaald wekelijks. Vanaf 6 weken kun je meedoen tot 16 weken, dus het zijn maar tien weken! Hopelijk doen jullie ook mee!!! Laat t even weten als je mee doet! Groetjes !!!

Ik heb mij ook al aangemeld en al begonnen met plassen :). Ik dacht ook dat veel vrouwen mee zouden doen maar dat valt indd erg tegen. Het enige nadeel vindt ik wel dat het bij ons nog niet bekend is dat we zwanger zijn en dat die tassen voor de deur wel aardig opvallen.

Ik doe ook mee vanaf vandaag. Al moet ik zeggen omdat ik misselijk ben ik het niet gemakkelijk vindt.
Maar als ik andere kan helpen heel graag.

Ik breng mijn kratjes zelf weg naar de apotheek, ze hebben een speciale "geheime" ingang zodat t niet opvalt. Want bij mij word t niet opgehaald, ma moet toch iedere week een paar keer die kant op. Keep up the good work :D

Ik ben dus een van de velen die niet meedoet. Ik ben er te misselijk voor. Ik heb het geprobeerd bij mijn dochter en moest het toen na 2 weken al opgeven omdat ik moet overgeven van die lucht.
Maar jullie veel succes en hopelijk kunnen jullie beter tegen die lucht!!

Liefs ciomama

Ik heb het bij de eerste ook gedaan en heb me al twee keer aangemeld en nog steeds niet gehoord! Belachelijk maar ok. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds veel misselijk ben maar de medicijnen wel wat helpen en die geur van die potten natuurlijk helemaal niet.

Het is een heel goed doel!

Groetjes

hoi dames
bij mijn 1e heb ik het netjes 10 weken volgehouden, helaas werd die laatste pot pas weken later opgehaald en heb ik het fotolijstje nooit ontvangen
deze keer doe ik niet mee, mede omdat de vorige zwangerschap zo druk en hectisch was wil ik nu vooral rust.
bleek een goede beslissing want zit alweer 2 weken ziek thuis, blijkbaar vindt mijn lichaam ook dat ik veel rust nodig heb.
het doel is goed, en stond er de vorige keer ook helemaal achter, dit keer kies ik echter voor mijzelf. maar goed werk dames

Terug
Bovenaan