Moeders voor moeders

Ik heb me net aangemeld bij moeders voor moeders. Ik wil graag hieraan meedoen, om zo toch iets voor anderen die graag zwanger willen worden te kunnen betekenen.. Als het goed is, wordt ik gebeld over hoe & wat. Dit wordt mijn eerste kindje, dus heb geen idee hoe alles in zijn werking gaat. Doen jullie mee???

Hoi,

Ik wil meedoen, maar we gaan over 2 weken verhuizen. Daarna wil ik mij toch aanmelden, hoewel het dan voor een kortere periode is. Maar: alle beetjes helpen, denk ik dan maar.

ik doe ook mee ze komen dinsdag langs bij mijn dochter heb ik wel mee gedaan bij mijn zoon niet omdat ik toen midden in een verhuizing zat had ik daar gewoon de tijd niet voor zou ik het bijna niet kunnen doen het stelt eigenlijk niet zo veel voor je krijgt als ze komen een gesprek ze doen nog een test of jij voldoende hormoon in je urine hebt en dan krijg je per week 8 flessen en een kan je vangt de urine op in de kan en giet het over in een fles 1 keer per week komen ze het ophalen en krijg je weer nieuwe flessen

Hi ladies,

Ik doe ook mee, maandagavond komt er bij mij iemand langs voor instructies, HCG testje etc.... Kan ik ook m'n steentje bijdragen en dat wil ik graag, ik heb zoveel vriendinnen die niet zonder hulp zwanger kunnen worden!

Hier geld hetzelfde, ik doe ook mee omdat ik bij een paar vriendinnetjes de baby inmiddels wel in hun buik kan kijken! Morgenochtend komt ze langs voor de testjes en dergelijke. Toch wel even spannend, al lees en hoor je op allerlei plekken hoe het werkt. Echt mee doen is toch weer even anders.

Hey dames,

Heb gisteren idd de demonstratrice in huis gehad van moeders voor moeders. Heb een fijn gesprek gehad met een hoop uitleg. Kortom gestart en nu maar braaf flesjes vullen!

Ik heb me vandaag ook aangemeld, bij m'n andere 2 kinderen heb ik het niet gedaan, al zou ik niet weten waarom niet eigenlijk.
Ik ben erg geïnspireerd door het programma babyboom, dan sta je weer even stil dat het krijgen van een kind helemaal niet zo vanzelfsprekend is!
Ik ben nu zwanger van m'n 3de en laatste kindje en nu kan het nog :)
Volgende week woensdag komt er iemand langs van moeders voor moeders!

Terug
Bovenaan