moeders voor moeders

Omdat ik zelf ook deze keer weer hormonen heb moeten gebruiken, heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders. Ik heb zelf de injecties nodig gehad en dan is het de minste moeite om het "terug" te doneren. Denken jullie er ook over na?

ik doe al mee voor moeders en moeders ik wordt snel supersnel zwanger al 3 keer de eerste keer meteen maar ik weet ook dat het voor iedereen niet zo makkelijk gaat dus heb me eigen meteen weer aangemeld

Ik heb het de eerste keer wel gedaan, maar ik werd toen zo misselijk van die lucht van het middel in die flessen, dat ik er sterk over denk om het dit keer niet te doen. Daarnaast heb ik een dreumes die de kleine ruimte erg aantrekkelijk vind en alles, maar dan ook alles overhoop klauwt. Moet er niet aan denken dat ik dadelijk een badkamer of wc moet gaan dweilen die volledig naar dat spul ruikt.
Maar een vriendin en collega van me zijn allebei zwanger geworden door hulp van hormonen...dus ja...

@wealllovegea. Ik doe nu al een week mee. Dus eigenlijk gelijk vanaf de positieve test. Tot en met week 16. Morgen de eerste flessen inleveren. Dus je kunt je gelijk aanmelden. Alvast bedankt!

Hoi supertje,

Ik ga het niet doen omdat de keren dat ik het wel deed mijn zwangerschap niet goed afliep.
Kan niemand niets aan doen maar het is zo rot om te moeten bellen dat je je kindje hebt verloren terwijl je al zoveel verdriet hebt.
Vindt het wel heel goed als anderen het doen maar zelf wil ik het niet meer.

liefs Pupke

Terug
Bovenaan