moeders voor moeders

ik heb morgen een afspraak met moeders voor moeders en zij hebben gevraagd of ik urine wilde opvangen maar nu ben ik vergeten te vragen of het ochtend urine moet zijn weet iemand dit????

Halo, breek even in uit het maart forum.

Je hebt niet perse ochtend urine nodig, het plasje is alleen zodat ze zelf ook een test kan doen. Als het goed is heb je hiervoor geen ochtend urine meer voor nodig.

Liefs Iris

MvM adviseert wel om ochtendurine op te vangen, dit bevat de meeste hormonen...maar ligt eraan hoe lang je zwanger bent...bij mij kwamen ze toen ik 5,5 week was..

Ik had ook voor vandaag een afspraak met MvM maar heb net afgebeld omdat ik halve nacht heb wakker gelegen.
Heel veel last gehad van jeuk (had ik ook wel eens last van voor mijn zwangerschap) en doordat ik veel wakker was en geen zetpil in had genomen (eigen schuld natuurlijk) ook weer is veel overgegeven... PFFFFFFFFF denk je eindelijk is weer keer normaal dingen te kunnen doen ben je weer is flink beroerd.

en hoe ging het gesprekje met de dame van MvM?
Ik weet nog niet of ik dit keer weer mee doe. Bij de 1e wel gedaan en ook al meteen vanaf 6wkn. Maar nu ik al een kleine heb rondlopen, die overal aanzit, twijfel ik of ik het weer doe. Hebben ook niet echt een plek om het weg te zetten waar ze niet bij kan... hmmm nog eens goed over denken dus!

ook hier komen ze morgen van mvm, voor de 4e keer alweer!! 2 keer volledige 10 weken gedaan en de 3e keer helaas maar heel kort! Ik doe ook altijd ff ochtendurine bewaren

hey dames
het gesprek ging goed de eerste test deed moeilijk dus ze heeft nog 2 test gedaan :S je schrikt dan wel ben je net aan het wennen dat je mama gaat worden doet iemand anders een test en die doet het dan niet goed :S maar alles was goed. heb een mooi boek gekregen omdat ik me in mijn 4-5(?) week deed aanmelden dus heb weer wat leesvoer :D (alsof ik dat nog niet genoeg had LOL)

Terug
Bovenaan