Moeders voor moeders

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met moeders voor moeders?
Ik heb net de informatrice op visite gehad. Nog een keer een testje gedaan. Weer een duidelijk zwanger, toch weer fijn.
Ik mag woensdag beginnen met plassen (ha ha!), want dan ben ik 6 weken. Toch fijn dat je dit kan doen voor andere vrouwen die graag moeder willen worden, maar bij wie het niet zo gemakkelijk gaat.

Ik heb weer 'zin' in het plassen in de maatbeker...

ha ha!

Ik wil wel mee doen maar heb hier een dochter van 5 en er komen hier altijd zat mensen over de vloer en aangezien we het stil willen houden tot 24 maart lijkt het mij niet zo verstandig om daar aan mee te doen. Dan ga je natuurlijk vragen krijgen en mensen snappen het dan gerust wel.

Bij mijn dochter heb ik het wel gedaan maar toen wist iedereen het meteen.

liefs

Ik hen maandag het introductie gesprek. Heb bij Evy ook mee gedaan. Het zal er bij ons aan liggen, hoe we het ophalen/of zelf brengen van de urine kunnen regelen. Daar we het ook nog stil houden voor iedereen.

X Iris mv Evy en 5w zwanger

Ik doe ook mee, 21 febr de intake.. En dan plassen maar.. Helaas wordt het hier niet opgehaald en is er maar 1 punt van brengen. Een benzinepomp ?? tja.. ok we zien wel dan.

Ik heb vorige keer meegedaan en ik vond het ook een geweldig mooi idee om andere vrouwen te kunnen helpen met hun droom om ook zwanger te worden. Nu wacht ik het nog even af tot de echo. En dan wil ik ook weer mee gaan doen. Lekker plassen in de maatbeker idd ;-)

Ik ga wel meedoen met moeders voor moeders, maar wil eerst de echo afwachten. Vorige keer moest ik lege kratten terugbrengen na een mislukte zwangerschap en dat maakte het eigenlijk nog zwaarder.

Terug
Bovenaan