moeders voor moeders

A

Anoniem

Guest
He Meiden!

Even jullie mening .......

Ik en mijn vriend zijn nu dik anderhalf jaar bezig voor ons eerste kindje , en we hebben volgende week onze eerste afspraak in het ziekenhuis .

Sinds twee weken weet ik dat mijn oudste zus zwanger is van haar derde kindje en dat na 4 maanden ............

Ik vroeg haar om mee te doen aan moeders voor moeders dit omdat ik misschien zelf ook dat hormoon nodig heb wat ze uit de urine halen uiteindelijk.
Buiten dat las ik op het forum ''als het langer duurt'' dat er een tekort was aan dat hormoon dus dacht ik ga iedereen die zwanger is vanaf nu attenderen dat ze andere toekomstige moeders kunnen helpen , beginnende bij mijn zus dus.

Toen ik haar vertelde dat er een tekort was aan dat hormoon enz reageerde ze niet echt en begon over ander onderwerp ik dacht misschien wil ze er over nadenken en ze is natuurlijk niets verplicht veel zwangere vrouwen staan er niet eens bij stil dat ze dat kunnen doen ook .
Nu heeft ze het dus achter mijn rug om met mijn andere zus besproken en vertelde ze dat ze het niets vond om in een fles enz te plassen ....
Ik vind dat nogal egoistisch als je het mij vraagt . Als dat het enige is wat je hoeft te doen, de vrouwen die het hormoon uiteindelijk nodig hebben voor hun wondertje moeten immers een veel zwaardere weg afleggen .

Maar goed ik heb er erg moeite mee ! Zowiezo het feit dat ze zwanger is van haar derde kindje en dan wil ze ''mij'' ook nog eens niet helpen , want zo voel ik het heel persoonlijk zeg maar .....al is dat niet zo natuurlijk.

Wat vinden jullie hier van maak ik me te druk ??

Ik vind het een kleine moeite om je urine op te vangen tot je 16de week van je zwangerschap het is niet het allerfriste maar je kunt er andere mee helpen en daar gaat het om !!!
Toen ik voor kinderen ging wist ik al dat ik mee ging doen en nu alleen nog maar meer , alleen een klein detail ..... moet je wel zwanger zijn natuurlijk !!

Oops foutje nu heb ik twee topics met hetzelfde onderwerp maar dacht dat het eerste weg was mijn pc liep vast dus ik op nieuw typen en nu staat het er twee keer sorry !

Had net gereageerd op de andere, maar inderdaad, zo voelt het wel en dat mag je best duidelijk maken.

Terug
Bovenaan