Moeders voor moeders...

Hallo meiden,

Net een intakegesprek gehad met een instructrice van moeders voor moeders.
Zij vertelde mij dat er een groot tekort is aan het hormoon pregnyl.
En dat ze heel erg blij zijn met elke nieuwe deelnemer.
Bij deze wil ik dus de meiden die zich nog niet hebben aangemeld bewust maken van het tekort.
1 op de 6 stellen kampen met vruchtbaarheidsproblemen.
Voor degenen die graag wat willen doen voor andere vrouwen die o.a. pregnyl nodig hebben om zwanger te worden, meld je alstublieft aan!
Het is een kleine moeite en je kan er zoveel stellen mee hun droom laten uitkomen!

Liefs Jennifer

Heb me vanochtend aangemeld! Ik weet hoe belangrijk het is, hebben zelf geen Pregnyl gebruikt maar ons zwanger worden is (helaas) ook niet vanzelf gegaan (bijna 2 jaar en IUI) dus ik doe zeker mee, als ik daardoor een ander kan helpen!!

Liefs Lynn.

Er komt morgen iemand bij mij langs, ben heel benieuwd. Heb het bij mijn vorige zwangerschap niet gedaan, weet eigenlijk niet meer waarom niet. Ik denk omdat ik t eerst zeker wou weten dat t goed zat en voor m'n gevoel t toen te laat was om aan te melden...
Nu dus direct gedaan :) zal extra veel plassen haha.

Ik heb me ook direct aangemeld en ik ben al flink aan 't sparen, hihi T is 'n kleine moeite waar je veel vrouwen mee kunt helpen (ik heb zelf pregnyl nodig gehad voor deze zwangerschap, dus 'n extra stimulans!)

Terug
Bovenaan