Moeders voor moeders

Tamaraluijten

New member
Moeders voor moeders net geweest.
Ze was erg blij met de aanmelding. Deze maand hebben ze heel weinig aanmeldingen gehad. Meiden meld je aan! Het is een kleine moeite. Ze komen de flesse bij de ophalen.
Heb een mooie armband gekregen. En omdat ik me zo vroeg heb aangemeld krijg ik na de 16 weken als ik klaar ben met urine inleveren een wikkeldoek voor de baby.
 
Hoi

Ik ben al een paar weken aan de gang. Het is niet bij iedereen zo dat de flessen opgehaald worden hoor! Ik kan elke woe na mijn werk nog eens heen en weer rijden. Ben snel een half uur kwijt..
Wat gaaf dat jij een wikkeldoek krijgt! Hoeveel weken ben jij dan als ik vragen mag? Ik heb me namelijk ook al vroeg aangemeld..

Liefs
 
Ik ben 6 weken en drie dagen. Ben twee weken terug gezet. Had blijkbaar erg late eisprong.
Dat is wel vervelend dat je heen en weer moet rijden. Bij mij worden ze elke vrijdag opgehaald. Ik kan vanaf morgen beginnen.

Maar al had ik moeten rijden had ik het net als jij ook wel gedaan. Zoveel vrouwen die niet uitzichzelf zwanger kunnen worden.
 
Ik ben inmiddels ook al 2 weken aan de gang, moet het ook zelf inleveren, maar voor mij is het nog geen 5 minuten rijden.
 
hoi,

Ik kan morgen beginnen met plassen (ben 6 weken en 1 dag zwanger). Bij mij worden ze ook opgehaald.
Ik vind het super dat je er aan mee doet, heb namelijk zelf Ivf moeten ondergaan om zwanger te worden.

groeten Umbra
 
Terug
Bovenaan