Moeders voor moeders

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik meegedaan een het opvangen van urine voor moeders voor moeders.... Misschien kennen jullie het wel.

Gisteren heb ik gebeld, en a.s. maandag komt de instructrice hier weer langs.

Ik vind het een goeie zaak dat je zo andere moeders kan helpen om ook zwanger te raken als het allemaal niet zo makkelijk gaat... En ach wat stellen die paar weekjes nou eigenlijk voor in verhouding tot het geluk van een kindje...

Kortom ik ga de komende weken weer vol liefde in de flessen plassen zodat een ander ook het geluk krijgt wat wij al hebben....

Wie doet er nog meer mee?

hoi,

vind het knap van je, heb vorige zwagerschap ook mee gedaan. moest helaas naar 6 weken stoppen. kon het niet langer meer volhouden. zodra ik die geur rook hing ik al boven de wc pot haha.

dus dit keer sla ik over.

zou zeggen succes ermee.

liefs

Als zwangere door de pregnyl wil ik alvast zeggen voor degene die meedoen BEDANKT. Zonder dit spul is het voor mij vrijwel onmogelijk zwanger te worden en ben nu bijna uitgerekend van de 2e. Uiteraard heb ik mijn zwangerschappen zelf ook meegedaan. En ja het stinkt, maar als je je adem inhoudt is het wel te doen. Ik hoop dat er meer aanstaande moeders zijn, die mensen zoals mij willen helpen. Er is een heel groot tekort aan Pregnyl!

@2ewonder bedankt dat je het even onder de aandacht brengt.

Ik decembermama, die ook mee. Ben zelf allebei de keren snel zwanger geworden, en gun bijna iedereen een kindje!

Soms gaat het wat moeizamer, en er is zoveel hcg nodig uit de urine van vrouwen voor een spuit!!!!

Vind dit echt een prima doel!

Liefs

Jaaa ik doe er ook aan mee! Nu 4 weken en 5 dagen zwanger en dinsdag komen ze langs van moeders voor moeders. Dit is onze eerste zwangerschap, maar hoorde het overal om me heen. En wie gun je dit geluk nou niet van het krijgen van een kindje! Zooo mooi en fijn gevoel!

Nou..... Er zijn mensen die geen kids zouden mogen krijgen! Met al die verhalen wat ik zo hoor via het nieuws e.d.!

Pffff daar kan ik echt verdrietig om zijn!

Liefs

Nou ze is vanmorgen geweest en had weer vrij snel een positieve test! (niet zo snel als mn eigen testen.. )

Even gekletst aangezien ze hier dus 2 keer eerder was geweest, en daarna weer "afscheid" genomen.
Inmiddels de eerste fles al vol haha... Dus mag er wel een kratje bij hebben... Gelukkig woont ze vrij dichtbij dus kan zo wat ophalen.

Ja natuurlijk ga ik me aanmelden. Eerst komende week ff de huisarts het goede nieuws vertellen een vk kiezen en dan aanmelden.

Hopelijk kan iedereen met haar bijdrage zorgen dat er meer vrouwen hun wens in vervulling zien gaan.

Ik las dat je vanaf wk 6 kan meedoen dus ik ben mooi op tijd;)

Groet anne

Terug
Bovenaan