moeders voor moeders

hoi ....

ik ben vrijdag begonnen en gaat goed hoor ben blij dat we mensen kunnen helpen waarbij het niet allemaal vanzelf ga....

xxxx

Vrijdag intake...
Had mijn vorige zwangerschap ook mee willen doen, maar was toen al 12 weken voor ik bij de VK kwam...
Inschrijven kon toen al niet meer.

Ben benieuwd :).

Ik doe ook mee. Ik houd m'n adem in als ik snel dat deksel eraf schroef, de kan leegkieper en het deksel er weer opdraai. Gelukkig vervliegt de stank snel en in de badkamer staat in deze tijd van het raam gelukkig altijd her raam open.
Ik heb de kratten boven staan, dan hoeft eventueel bezoek het niet te zien. Moet ik wel zelf elke keer naar boven, maar dat is niet erg.

Maar wat zijn die flessen klein! Ik moet dinsdag gaan omruilen (ze komen hier niet langs de deur), maar heb morgen de laatste fles al vol. Maar even bellen voor wat extra. Volgens mij passen er makkelijk langere flessen in die kratten.

Ik heb zelf Pregnyl moeten spuiten, dus ben blij dat ik mee kan doen nu. Acht jaar geleden, met onze tweeling, kon het in deze regio niet. Jammer!
Nu gelukkig wel en de vraag naar Pregnyl is groter dan het aanbod dat via MvM gemaakt kan worden, dus elluk plasjuh is nodig!

Terug
Bovenaan