Moeders voor Moeders

Het viel me een paar dagen geleden op dat toch niet iedereen even enthousiast wordt om mee te doen voor Moeders voor Moeders. Ik hoop dat jullie je nog bedenken! Het is ZON goed doel! En inderdaad het is even vervelend om in zo'n kan te plassen en de geur die in die kannen zit is inderdaad ranzig. Maar het is maar een paar weken dat je urine gebruikt kan worden en als je daar nou iemand anders mee kan helpen om zwanger te worden? Ik hoop dat diegene die nog niet meedoen zich bedenken en zich snel opgeven!!!!!

Liefs Eef

Ja goeie Eef, ik doe ook mee sinds deze week. Vind het gedoe best meevallen. In die maatbeker plassen went snel. Wat betreft de stank: gewoon even door je mond ademen als je de kannen opent. En als er bezoek is de kannen verstoppen voor er vragen komen! Het is wel iets raars je plas bewaren, maar niet als je bedenkt waar je het voor doet!

Hallo,

Ik doe ook vanaf vandaag mee met moeders voor moeders,omdat ik uit eigen ervaring weet dat zwanger worden niet altijd vanzelf gaat. Ik hoop dat er nog meer (bijna) moeders mee gaan doen. Ik kreeg namelijk van de duitse moeders voor moeders de pregnyl omdat nederlandse op was. Dus flink plassen met z'n allen.

Groeten kim

haha ja ik heb het hier oook met vrienden over. Ik doe ook mee en ik zei al die geur is zoooo vies maar ja ff doorbijten. Je went inderdaad aan die kan. Klem em tussen me benen en sta gewoon te plassen hahaha. Ach ja ik neem een hap lucht en dan diep uitblazen en door mn mond ademen! Maar inderdaad een advies DOE MEE. WAT ALS JE ZELF DAT HORMOON NODIG ZOU HEBBEN. iS ERg zat. Maar goed iedereen voor zich.

Groetjes mamaa29

Hoi hoi
Ik heb me ook aangemeld ze komen maandag voor een gesprek hoop dat Ik iemand ermee kan helpen is ook maar een kleine moeite toch
Hartstikke goed doel

Ik vind ook zeker als je in de gelegenheid bent om mee te doen, dat je dat dan ook zeker moet doen!!
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik vanaf 6wkn meegedaan. Helaas sinds de bevalling heb ik te kampen met urineverlies. Moet dagelijks tena lady gebruiken en dan niet de inlegkruisjes, maar echt het verband. Toen ik voor de 2e keer zwanger raakte wilde ik het gewoon niet. Ik was al 2,5jr iedere dag bezig met mijn probleem en heb er veel verdriet om gehad. Het beperkt mij in veel dingen in het dagelijks leven. Inmiddels ben ik bevallen en eind van het jaar krijg ik een kleine operatie die mij van dit ellendige probleem af helpt.
Wat ik wil zeggen is dat er vaak zo op gehamerd wordt dat je mee moet doen, maar dat het niet voor iedereen ook zo gemakkelijk is of het om wat voor reden dan ook niet kan.

Maar meiden die wel mee kunnen doen, plassen maar!! Het valt best mee en voor je het weet zijn die weken voorbij!

Terug
Bovenaan