Moeders voor Moeders

Ik vroeg me af of er (aanstaande) mama's waren die meedoen met moeders voor moeders?

Gisteren heb ik me opgegeven en nu wacht ik op een telefoontje. Mij leek het niet zo veel moeite en als ik een ander er mee help is dat helemaal goed.
Heb ook wel verhalen gehoord dat een gedeelte voor cosmetische doeleinden word gebruikt, op de site word dit ontkent. Desondanks denk ik dat als ik maar 1 vrouw een beetje zou kunnen helpen om net zo'n mooi wonder mee te gaan maken als wat ik nu heb dan gun ik haar dat!

Ben benieuwd naar jullie mening.

Hallo Annet,

Wat goed dat je een oproepje doet!! Wij zijn zelf 2 jaar bezig geweest om onze kinderwens in vervulling te laten gaan en hebben er dus een heel medisch traject op zitten. Uiteindelijk geen Pregnyl hoeven te gebruiken maar wel IUI en ik weet dus hoe belangrijk het is dat dames die mee kunnen doen aan MvM dat ook doen!!

Het is totaal geen moeite en je helpt er zoveel andere mensen mee! Uiteindelijk gun je toch iedereen een wondertje van zichzelf?!

Dus ook namens mij en bijna de gehele December mama club (bijna iedereen bij ons heeft mee gedaan): DOE A.U.B. MEE!!!!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Hallo,

Ik ben een maart moeder maar spiek af en toe bij jullie.
Ik doe ook mee aan moeders voor moeders.
Het is echt een kleine moeite. Ik kan ook niet natuurlijk zwanger raken en ben met mijn oudste 6 jaar bezig geweest. Alles door gemaakt en uiteindelijk bood ivf de uitkomst. Ik ben heel erg blij dat moeders voor moeders bestaat want anders had ik niet zo'n wonder mogen meemaken en nu ook niet voor de 2de keer. Ik hoop dat er heel veel (aanstaande ) moeders mee doen het is echt voor een goed doel.

Liefs umbra

Ik werd er ook op geattendeerd door de verloskundig. Heb even gekeken naar de afdeling van Moeders v Moeders hier in de buurt. En het komt er op neer dat ik zelf met mijn flessen mag gaan sjouwen. Onder het mom van 'dat ziet niet de hele buurt dat je zwanger bent' Vind dit echt raar, overal wordt het opgehaald. Nu kan ik niet mee doen, ga niet met mijn eigen flessen over straat om ze vervolgens zonder auto een dorp verder zien te krijgen...

ik doe ook mee, heb dit nier eerder gedaan maar nu een vriendin van me ook niet zomaar zwanger is geraakt word je met de neus op de feite gedrukt.
Je mag al vanaf 6 weken meedoen dus je moet je zo snel mogelijk opgeven.

Hoi, ik doe ook mee, ben al met de 2de week bezig om flessen te vullen, is idd een kleine moeite om het even te doen, ik moet mijn flessen 2 straten verder op brengen, maar heb grote tassen waar de kratjes in kunnen dus vind dat niet zo'n probleem, mijn vriend wisseld de kratjes om, ik kan ze niet tillen. als ze vol zijn zijn ze mijn te zwaar, maar dat komt ook omdat ik niet zwaar kan tillen door andere probleempjes

Super dat jullie er zo positief over zijn!

Ik wacht nog op telefoon van ze en weet dus ook nog niet of ze het hier komen halen. Wacht het wel even af. Wachten ze met bellen tot je 6 weken bent?

Terug
Bovenaan