Moeders voor moeders

Hoi dames

Ten eerste iedereen gefelciteeerd met jullie zwangerschap :)
Vandaag was het toch nog wven spannend want MvM kwam vandaag en dan wordt er nog een test gedaan om te kijken of je genoeg hormonen hebt om urine op te vangen.
Het was even spannend maar na een tijdje toch een zichtbaar streepje (pfffff had het gevoel als ik weer even voor de 1e keer een test deed)
In ieder geval via deze weg een kleine attentie, er is een groot tekort aan het hormoon, dus meld je aan :)

gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik doe al een aantal weken mee, en inderdaat het is een kleine moeite voor mensen die veel moeite moeten doen om ook in verwachting te raken.

Ik vond het leuk dat ik de test mocht houden aangezien ik de eerste keer heb getest met clear blue digi. Dit is de eerste week dat ik mee doe en het is indd een kleine moeite...

Bij mij zijn ze ook vandaag langsgeweest! Vond het toch wel speciaal... Normaal is het in het begin van de zwangerschap alleen maar heel lang wachten; met MvM heb je echt ff een speciaal gevoel, voelde een beetje als een mini feestje met kadotjes en felicitaties :D en dan meteen wat goeds doen ook!

Vanmiddag waren mijn twee jongens na de eerste schooldag buiten aan het spelen en toen kwamen ze opeens aan met zo een blauwe fles van MvM.... Na ze ff te hebben te ondervraagd bleek het dat ze die fles bij de buurvrouw uit de tuin hadden gepakt!!! Nou blijkt mijn buurvrouw al 16wk zwanger!!! Tja, dus mijn buurvrouw weet nu ook van ons... Wel bijzonder: tegelijk zwanger met mijn buurvrouw en nog alletwee aan het inzamelen voor MvM ook!!!
(wel mijn jongens ff duidelijk uitgelegd dat die flessen geen speelgoed zijn ;-)

Liefs,

Hall welkom en gefeliciteerd. Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Dit is al de te tweede week. Ik ben helemaal blij dat ik zo vrouwen kan helpen met kinderen krijgen. Klein moeite.

Terug
Bovenaan