Moeders voor moeders

Hoi dames,

Willen jullie mee gaan doen met moeders voor moeders? En bij hoeveel weken melden jullie je aan?

Ik wel ben alleen aan het twijfelen wanneer ik me gaat aanmelden ik dacht van laten we nog een weekje wachten totdat we 6 weken zijn maar mijn vriend wil liever wachten tot na de eerste afspraak bij de verloskundige op 1 oktober.

Het is ons 1e kindje dus het is allemaal nog een beetje nieuw voor ons.

Ik hoor graag wat jullie doen.

Groetjes Kelly

Ik ben afgelopen wk begonnen met 6 wk. Tis wel echt smerig, want uit die plasflessen komt echt een vieze lucht. Maar voor t goed doel hé.

De mw komt dan bij je thuis nog plechtig een testje doen, die van mij wacht echt knalpositief dus dat was wel leuk. Je doet mee tot 16 wk en uit ervaring kan ik zeggen dat je er dan ook echt wel klaar mee bent :)

Alles is meegenomen zeggen ze, ook als het mis mocht gaan.

Ik ben nu 6 weken en heb mij gisteren aangemeld. Het is voor ons ook de eerste, maar om mij heen heb ik teveel mensen die niet probleemloos zwanger kunnen worden. Dus als ik kan helpen doe ik dat graag. Vandaag bel ik de verloskundige.

Ik heb het bij de 3e zwangerschap gedaan maar toen voortijdig gestopt omdat ik zo al best heftig misselijk was (ik hielp niets binnen en had ook medicatie daarvoor) en de geur van die flessen kan ik gewoon niet verdragen. Daarom twijfel ik nu ook om het te doen. Ook omdat ik 3 kids van 11,9 en 7 heb rondlopen die geheid gaan vragen waarvoor die flessen zijn, en we willen nog even wachten met het vertellen,.

Je kan trouwens ook nu al beginnen hoor, hoe langer hoe beter! Daarvoor hoef je echt niet te wachten.

Bedankt voor jullie reacties, ik wil ook echt einde van de week mezelf gaan aanmelden maar moet nog iemand overhalen ;) volgens mij ziet hij die plasflessen niet echt zitten haha

Ik heb me bij 4 weken aangemeld, maar je mag vanaf 6 weken tot aan 16 weken meedoen, dan is je hcg hormoon het hoogst. Hoe eerder je begint hoe beter. Er word inderdaad een test gedaan of je voldoende hcg hormoon bezit en het is inderdaad een hele leuke bevestiging als je een mooie dikke streep te zien krijgt! Ik doe nu sinds afgelopen donderdag mee en heb de flessen al vol haha. Door het middeltje wat ze erin doen stinken de flessen inderdaad wel! Maar het is voor een goed doel, dus ik hou mijn adem dan even in. Maar ik kan me ook voorstellen dat de geur ondraaglijk is als je misselijk bent. Maar ze zijn blij met alles wat ze inzamelen!

ik breek even in ;-)

als je de fles even buiten zet,met dop eraf dan gaat de meeste stank er wel uit!
en anders adem in, urine erin, adem uit ;-)

wij komen zoveel urine tekort, dat een vrouw maanden moet wachten voordat ze aan deze medicijnen kan beginnen, triest toch....

liefs butterfly (april forum)

ps, nee, werk niet bij MvM hihi

Terug
Bovenaan