moeders voor moeders

hallo allemaal

graag wil ik de aan dacht voor een mooie manier om anders wens moeders te kunnen helpen om zwanger te worden
heel simpel door je urine op te vangen !
als je zwanger bent maakt je een hormoon aan en van dat hormoon maken ze medicijnen voor vrouwen die graag moeder willen worden maar dat helaas niet lukt.
er word een klein deel ook gebruikt voor vrouwen die willen afvallen ook vaak om zwanger te worden zij krijgen dit met hoge uitzondering en word niet veel gedaan
ook een klein deel word gedaan om bij jongentjes de balletjes te laten indalen
kijk eens op moeders voor moeders
www.moedersvoormoeders.nl
en doe mee!!

ik heb al meegedaan.. Erg goed initatief! Ik heb zelf ook zulke medicijnen nodig gehad bij ons ivf traject. Gister een positieve test gehad, nog heel pril maar nu hopen dat het goed blijft gaan en dan bel ik om weer mee te doen.

gedeliciteerd!
spannend allemaal he
maar je kan al van af 6 weken mee doen ik zou zeggen bel ze met vijf weken
geniet er van ook al is het nog zo pril

vanmiddag een afspraak met de dokter. Ze zeiden dat het niet mogelijk was om zonder behandelijk zwanger te worden toen we vorig jaar met IVF begonnen. Nu slikte ik alweer een aantal maanden de pil en heb een positieve test? ik ga zeker gelijk bellen als ik bevestiging heb. ondertussen al 4 positieve testen gedaan :-D

Ik ben ook zeker van plan om weer mee te doen met Moeders voor Moeders. Ik vind het geweldig om op deze manier te kunnen helpen bij het vervullen van de kinderwens van anderen. Heb in mijn omgeving gezien hoe groot het geluk dan is!

Ik wil wel mee doen! Moet even controleren of mijn inschrijving goed is gegaan.

Mijn moeder vertelde dat de flessen voor je deur neer gezet wordt en dat mensen die het kennen dus weten dat je zwanger bent. Werkt dat echt zo? Vind het eigenlijk niet zo relaxt als de hele buurt het gelijk wee..

hoi
ja en nee
ja ze worden op gehaalt bij je thuis
nee je kan ze ook inleveren bij een veramelpunt

bel ze gewoon en maak een afspraak dan word alles besproken zie je het niet zitten kanje altijd bedanken

Ik heb me ook aangemeld!de vorige 2 zwangerschappen niet gedaan...

Misschien is dit wel mijn laatste (?) zwangerschap, en wilde ik toch ook andere meiden helpen om hun wens te vervullen!

Terug
Bovenaan