moeders voor moeders

hallo allemaal

graag wil ik de aan dacht voor een mooie manier om anders wens moeders te kunnen helpen om zwanger te worden
heel simpel door je urine op te vangen !
als je zwanger bent maakt je een hormoon aan en van dat hormoon maken ze medicijnen voor vrouwen die graag moeder willen worden maar dat helaas niet lukt.
er word een klein deel ook gebruikt voor vrouwen die willen afvallen ook vaak om zwanger te worden zij krijgen dit met hoge uitzondering en word niet veel gedaan
ook een klein deel word gedaan om bij jongentjes de balletjes te laten indalen
kijk eens op moeders voor moeders
www.moedersvoormoeders.nl
en doe mee!!
het kan zijn dat je al telaat ben met mee doen maar dat kunnen zij je vast vetellen

bij mijn vk inderdaad bij de bevestingsbrief een volder maar hoorde dat dit helaas niet bij elke vk is
ook dat je niet overal mee kan doen omdat er geen versamel plaats is of geen mederwerker jammer is zo mooie manier om anders wens moeders blij te maken

doe jij ook mee?

Is zeker mooi nee doe niet mee ik kan de krat aan huis niet verstoppen en weg brengen is geen optie door dat ik me rijbewijs nog niet heb en op de fiets naar de andere kant van de stad met een dreumes in dit slechte weer is niet echt een pretje

Ik ben hier al 2 weken aan het plassen ;)
Gelukkig is er hier in Rotterdam wel genoeg verzamel plaatsen, zelfs 1 in de buurt waar je het in het weekend weg kan brengen.

Jep ze zijn al drie keer geweest. Ik laat het ophalen bij een winkel hier in de buurt. Moest het haar daarom wel vertellen maarsat maakt niet uit. Goed doel is het zeker. Ken nu al veel kindjes die door HCG op de wereld konden komen :)

Hier ook al 4 wk aan het plassen, wordt er eerlijk gezegd al een beetje gek van. Maargoed we gaan dapper door voor het goede doel. Op naar week 16!!
Ze komen het hier overigens gewoon uit de voortuin ophalen, de kratten zitten in 2 plastic zakken dusja soort van discreet. Behalve als die bus opengaat, haha.

Terug
Bovenaan