moeders voor moeders

hallo allemaal

graag wil ik de aan dacht voor een mooie manier om anders wens moeders te kunnen helpen om zwanger te worden
heel simpel door je urine op te vangen !
als je zwanger bent maakt je een hormoon aan en van dat hormoon maken ze medicijnen voor vrouwen die graag moeder willen worden maar dat helaas niet lukt.
er word een klein deel ook gebruikt voor vrouwen die willen afvallen ook vaak om zwanger te worden zij krijgen dit met hoge uitzondering en word niet veel gedaan
ook een klein deel word gedaan om bij jongentjes de balletjes te laten indalen
kijk eens op moeders voor moeders
www.moedersvoormoeders.nl
en doe mee!!
 
top ga zo door hoe meer vrouwen mee doen hoe meer wens moeders we blij kunnen maken
leuk om te lezen dat er gereageerd word door een moeder die we hebben kunnen helpen en nu zelf ook mee doet
 
:) een kleine moeite en ik weet uit ervaring dat het zo ontzettend belangrijk is voor de behandelingen!
Het is echt frustrerend als de pregnyl op is en daardoor je behandeling uitgesteld moet worden.

Hoe meer er meedoen, hoe beter het is! Ik heb de afgelopen paar jaar ook regelmatig hier een oproepje geplaatst en heb het idee dat er toch wel wat meidedaardoor over de streep zijn getrokken.

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan