Moeders voor moeders

Hoi meiden,

Ben benieuwd of jullie mee gaan doen met moeders voor moeders.

Ik wel volgende week komen ze langs. De reden dat ik mee ga doen is omdat ik op dit forum heel wat meiden heb gehoord die gebruikt hebben moeten maken van behandelingen om zwanger te worden. De medicijnen die daarvoor nodig zijn zijn erg schaars waardoor het soms niet eens te krijgen is. Je gunt het toch iedereen om een dit wonder mee te maken. Kleine moeite voor ons om mee te doen toch?!

Ik hoop dat er meer meiden mee gaan doen!

Groetjes Beauty

Er is al een topic hierover geopend, maar die staat een aantal bladzijden terug...

Ik doe niet mee. Heb het vorige keren wel gedaan maar vond de flessen zo vreselijk stinken dat ik nu niet mee doe. Ik weet niet wat het is hoor, wat ze in de flessen spuiten maar ik kan er niet tegen.

heb bij mijn tweeling zwangerschap meegedaan, had toen de medicijnen nodig gehad om zwanger te raken dus heb ik terug gedoneert... Bij mijn vorige zwangerschap heb ik niet meegedaan, mijn buren zijn nogal nieuwsgierig en waren er bij de tweeling zo achter gekomen dat ik zwanger was. ook de geur van die flessen is vreselijk, stond iedere keer bij het vullen over te geven. Nu heb ik me ook niet opgegeven, heb 2 peuters rondlopen die zindelijk aan het worden zijn en met alles wat ze tegenkomen gaan spelen.... die flessen hebben geen kinderslot!

de eerste 2 zwangerschappen kon ik niet meedoen, want toen was er hier in de buurt geen punt waar het heen kon of gehaald kon worden. en deze x doe ik niet mee. heb even genoeg aan mezelf en kan momenteel niet zoveel hebben.
al moet ik wel zeggen dat het enorm aan mij knaagt... wil graag wat voor andere stellen doen.. maar kan het nu even niet opbrengen

Ik ga er ook aan mee doen, vrijdag komt er iemand bij mij langs. Zo'n kleine moeite (dacht ik, zal dus nog moeten blijken XD) waarmee je andere mensen toch wel heel gelukkig mee kan maken. Een goeie vriendin van mij is al 3 jaar bezig om zwanger te worden, maar het lukt helaas niet en daarom weet ik hoeveel impact dit kan hebben.... We zullen zien of ik erna nog zo denk :p

Ook ik ga mee doen, ik moet nog gebeld worden voor een afspraak. Ik zou er niet aan moeten denken dat je zo graag een kleine wil en het maar niet wil lukken. Ben indd al gewaarschuwd voor de geur en het geroddel van de buren door de flessen voor de deur. Moet nog even een goed plekje bedenken. Iemand tips ??

Terug
Bovenaan