Moeders voor moeders

hoi ladies,

dinsdag hier de informatrice van moeders voor moeders gehad. ik doe (weer) mee en mocht al meteen beginnen (met 5wk3dg) omdat de test zo snel positief werd. wel weer een beetje gedoe maar ik weet dat het voor een heel goed doel is, heb zelf een vriendin die met een isci-traject bezig.
zijn er meer hier die mee doen?

groetjes,
mamainzuid

Wat goed dat je meedoet! Ik doe ook mee sinds deze week. Vind het eigenlijk reuze meevallen gewoon niet met je neus boven de kannen hahaha

Groetjes Beauty (mamaclub okt)

Ik moet nog gebeld worden door moeders voor moeders. Ik heb wel aangegeven dat ik mee wil doen.
De vorige keer heb ik niet meegedaan. Ik weet eigenlijk niet meer waarom.
Nu goed mee doen voor andere mama's!

Heb net de dame van MvM op bezoek gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik nu (nog) niet misselijk wordt van de geur die uit die flessen komt. Zo zie je maar: bij iedere zwangerschap gaat het weer anders...
Uiteindelijk doe je het voor het goede doel: anderen helpen waarbij het zwanger raken niet zo vlot wil lukken. Bij mij was het nu binnen 1 maand weer raak (net als de vorige keer). Lucky me dus!! En hopelijk geef ik de 'goede vibes' dan door aan een ander stel!!
Die 10 weken urine verzamelen is piece of cake vergeleken met wat anderen moeten doormaken...

Wat super dat er zoveel november-mama's meedoen!
Inderdaad een eitje vergeleken met een ivf-traject, novembermama, en zo fijn dat we kunnen helpen!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan