moeders voor moeders

Hai allemaal

Iemand die mee doet aan moeders voor moeders?
Ik wel weer, voor de tweede keer... Alleen deze keer ben ik harstikke misselijk dus die lucht uit de blauwe bakken kan ik bijna niet aan! Blegh..

Doe nu pas 1 week mee, want ik weet nog steeds niet precies hoe lang ik zwanger ben.. Maar ben het nu alweer bijna zat hoor, zoveel gedoe elke keer met het plassen.. maar ach, tis voor een goed doel he!

Ja ik doe ook mee! Al zes weken, nog 4 weken te gaan.. Ik vind het nu ook veel meer gedoe dan de vorige keer. Ben blij als ik weer gewoon mag plassen haha.
Maar het is idd voor het goede doel :) zoveel mensen die niet spontaan zwanger kunnen worden, ben blij dat ik ze op deze manier kan helpen.

Wat ik wel jammer vind, is dat je na de weken dat je mee doet niets meer van ze hoort...

Ik doe ook al 6 weken mee. Dit is voor mij de eerste keer, omdat ik vorige keer midden in een verhuizing zat.
Ik vind het idd ook een heel gedoe. Maar ach, nog 4 weekjes.

Ik houd de fles altijd zo ver mogelijk voor me uit als ik mijn urine er in giet, maar inderdaad die lucht is echt heel sterk. Gelukkig hier geen ochtendmisselijkheid, dus ik kan er aardig tegen.
Wat wij toch niet over hebben voor een ander... :)

Terug
Bovenaan