moeders voor moeders

hoi hoi, vandaag mijn intake gehad bij moeders voor moeders. ik doe nu voor de 2e keer mee.
Bij mijn oudste was ik te ver zwanger toen ik de folder bij de vk kreeg. bij de tweeling heb ik meegedaan, bij de jongste had ik het zo druk ivm overlijden van mijn schoonvader/verbouwing/onderzoeken bij mijn oudste ivm autisme/etc etc
begin dit jaar wel zwanger geweest, maar helaas een mk. nu dus wel aangemeld.
Ik heb zelf de medicijnen nodig gehad om zwanger te raken van mijn tweeling, dus ik doe graag wat terug.
Zijn er meer die meedoen?

ik heb eigenlijk nooit meegedaan.
Voor onze eerste heb ik drie keer een miskraam gehad, nu gebruik ik medicijnen om mijn progesteronspiegel op peil te houden. Deze moet ik tot en met week 12 gebruiken, vbijna klaar dus gelukkig!! maar daardoor kan ik denk ik niet mee doen....

bij de eerste heb ik meegedaan, maar aangezien dat de organisatie zo slordig omging met ophalen en afleveren van de flessen, en dit niet verbeterde nadat ik de bezorger had aangesproken en een klacht had ingediend, heb ik bij de tweede en nu bij de derde besloten om niet mee te doen.

Erg jammer want het is een heel goed initiatief waarmee je veel mensen kan helpen.

Terug
Bovenaan