<p>Hallo,</p><p>Sinds een klein half jaar ben ik mama en het voelt me af en toe zwaar. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij en dankbaar met onze gezonde baby. Het is vanaf het begin een moeilijke slaper geweest en dat breekt me af en toe op. In het begin hebben we ook nog strubbelingen gehad met borstvoeding, reflux en later allergie voor bepaalde kunstvoeding. Een beetje moeizame start al met al. Het slapen gaat in fases prima, maar ook tijden slecht. Overdag is een tijd erg moeilijk gegaan en nu zat er ritme in tot enkele dagen geleden. </p><p>Ik ben iemand van de controle houden en kan slecht tegen die wisselingen en veranderingen merk ik. Dat heb ik in het hele leven en ervaar ik nu ook als ouder, ik ben soms totaal niet relaxed.</p><p>Ik heb geleerd dat ik moet loslaten, maar vind dat erg lastig. Ik had nooit gedacht dat het moederschap me af en toe zo zwaar zou vallen. Ik voel me dan ook niet zo’n goede moeder.</p><p>Ik ben blij met ons zoontje, hij doet het over het algemeen goed. Is een goede eter en kan heel blij en ondernemend zijn en ook wat driftig.</p><p>Ik ben op zoek naar wat herkenning en evt tips.</p>