moederskindje

hallo ,

ik heb een zoontje van bijna twee alleen hij is een echt moederskindje
eigenlijk wil hij niks van zijn vader weten zijn vader mag hem niet de schoenen aantrekken ik moet alles bij hem doen.
ik heb al van alles geprobeerd alles is mama
mijn man zit hier best een beetje mee want die vind het ook leuk als hij af en toe een knuffel zou krijgen
heeft iemand hier ervaring mee of tips zodat dylan weer een beetje naar zijn vader toe trekt???

alvast bedankt groetjes melissa
 
Hallo Mellissa,
Onze dochter Muriël is ook erg op mij gericht. En wat natuurlijk niet mee helpt
is dat mijn man lange dagen maakt voor zijn werk. Daarom hebben we ook
ingevoerd dat Muriël soms echt alleen met papa op stap gaat, fietsen, zwemmen of naar ballorig. En als ik er dan niet bij ben is er niks aan de hand maar zo gauw mama weer in beeld is......... Wie weet komen er als ze groter zijn nog andere tijden, groetjes Miranda

 
Hallo Miranda en Melissa,

Hier helaas precies hetzelfde, dus voor mij was het wel een soort 'opluchting' dit hier te lezen! Onze zoon (in aug.  drie geworden) komt 's ochtends naar onze slaapkamer op zolder en knuffelt mij, maar negeert paps totaal. Als papa hem dan heel lief aanspreekt en ook een kus wil, kijkt onze zoon alleen maar naar mij en gunt mijn man geen blik waardig. Heel erg naar! Mijn man is een geweldige vader en probeert zich er niks van aan te trekken (heel soms is hij het zat en loopt hij boos weg, en dat kan ik heel goed begrijpen). Een dag in de week is hij vrij en heeft hij de kinderen, en in het weekend doen we  veel samen. Dus daar ligt het niet aan. Ik hoop dat er iemand volgt met DE oplossing voor ons allen!
 
Terug
Bovenaan