Moedersvoormoeders ben de dicipline kwijt ;-(

OOOww,hoe gaat het met jullie??
Ik begin het een beetje kwijt te raken,...
Ben deze week er weer vol tegen aan gegaan.
Ik schaam me dat dit een beetje is gebeurd,..
Heeft iemand dit ook toevallig??
Lfs Natas

Ja, heel herkenbaar. Vreselijk, iedere keer weer die geur, bah! Ik sla regelmatig een keertje over. Nu moet ik wel eerlijk zeggen, doordat ik niet zo streng ben, hou ik het makkelijker vol! Dus dan maar iets minder, maar wel tot 16 weken volhouden. Verder ben ik ook veel aan het werk, dus dan gaat het al helemaal niet!

hoi meiden,
ik heb bij andere verschrikkelijk gevonden daarvoor wild eik eerst niet meedoen,niet 14 weken.korter maar heb me toch over laten halen toen ik hoorde hoeveel vraag erna was,maar moet zeggen dat ik de lucht minder erg vind als toen.vind alleen me urine lucht erg sterk.dat vind ik nog erger als die bussen,was bijna vergeten net om ze buiten te zetten.
alleen s´nachts doe ik het niet.ga plassen en weer terug in me bed.
gr marjan

Hey, ja ik probeer het zoveel mogelijk te doen, heb ook geen last van de lucht. Maar ik voel me echt niet schuldig als ik per ongeluk op het andere toilet zit waar het kannetje niet staat en ik moet ineens meer plassen dan ik had verwacht ;-) (dat is dus al n paar keer gebeurd) Ik werk ook en die dagen wordt er niet veel opgevangen. Maar alles is meegenomen zo moet je het zien en je doet toch nog mee? Soms dan heb je even andere dingen aan je hoofd toch...

Oeffff, fijn om te horen!

Hoeveel hebben jullie dan ongeveer in de week?

Enne, zetten jullie het allemaal buiten?
Bij ons word het niet opgehaald ook zoiets ik moet elke dinsdag naar de apotheek fietsen met het hele krat!! Ook al eens door de plensende regen met een huilend kind voorop dus RRRRR zeer irritant begint het te worden maar ik zet door :)

Goeddoelgoeddoelgoeddoel,... denk ik dan!

haha - ik weet het echt niet maar als er 1 of 2 bij zitten die over de helft vol zitten dan is het veel. Maar jemig zeg - je moet ze zelf wegbrengen? Ik vind ze best zwaar namelijk! Nou dan respect hoor! Dat vind ik eigenlijk wel ver gaan..

Hoi Inge,

Lief van je hoor! Het is echt te gek eigenlijk maarja, ik heb elke week 2 flessen tot aan de top vol duss redelijk. Zucht, wat een luxe als je ze voor je huis kan zetten!!

ja zeker! maarrehh.. ik heb twee kratten met ieder 4 flessen en ik mocht absoluut maar één fles per dag gebruiken? Ach, misschien andere afspraak omdat je het zelf moet wegbrengen... Beter zo, ik zag je al fietsen met twee van die kratten zeg! Snapte al niet hoe je dat deed ;-)) O zie trouwens nu dat je het over een krat hebt - maar dan nog - is vrij onhandig lijkt me op de fiets.

Terug
Bovenaan