moedervlek verwijderen

Hoi!

Afgelopen week had ik opeens last van een moedervlek op mijn wang die ik echt al sinds mijn kinderjaren heb. Hij begon erg te jeuken en voelde opeens anders aan van structuur. Dus ik toch maar een bezoekje aan de ha vandaag en het is gelukkig niet ernstig, maar ze zei dat ik hem beter weg kan laten halen. Dus binnenkort naar de plastische chirurg om het weg te laten halen, omdat het in het gezicht is doet hij het.
Heeft iemand dit al eerder laten doen en doet het pijn?

Groetjes Babybelle

hey,

Hier geen ervaring daarmee. Goed van je dat je naar de ha bent gegaan en idd wel handig dat het gedaan wordt door een plastisch chirurg!

toi toi toi....

x

Hoi,

Ik heb er 1 vlak bij mijn mond weg moeten laten halen. Om dezelfde reden als jij.
Het is mij toen ook meegevallen. Drie hele kleine hechtingen. Ik heb wel een klein litteken, maar dat valt niet op. Je ziet het alleen als je weet dat hij er zit.

Groetjes, Karin

Goh ik heb er dus een op mijn wang die dus ook vaak die verschijnselen heeft...Zal toch ook maar es langs de dokter gaan en vragen of dat eraf moet.

Gr Saskia

Hoi,
ik heb vorig jaar een vrij grote moedervlek weg laten halen op mijn borst, als ik een laag decolete had zat iedereen er naar te staren. De huisarts heeft het zelf verwijder, prikje erin voor de verdoving en verder niks gevoeld hoor. Hechting erin en klaar, ik heb nog wel een klein littekentje maar niet heel drastisch.
Succes,
groetjes van Sonja

Verstandig dat je hem weg laat halen hoor! Een collega van mij heeft te lang gewacht en daar moest uiteindelijk veel meer worden weggehaald. Ik hoop dat het mee gaat vallen met de pijn en het herstel erna!
gr.Ing

Terug
Bovenaan